Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#13490Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2016, před 8 lety

Jakub Trtík

Znění stížnosti

Dobrý den,

Přeji si úplne zrušení automatického obnovení poplatku za VIP profil a zároveň jeho úplné zrušení, vaše požadavky o fax požadovaných údajů je velice neetický a proto žádám o provedení daného procesu bez faxu.

Potřebné údaje přikládám do referencí.

Mimo jiné by tato firma měla být prošetřena úřadem, který se zabývá klamnou reklamou a podvnodnými službami. Její služby nejsou podle mého mínění nic jiného než algoritmy nahrazující reálné osoby.

Děkuji za rychlé vyřízení.


Produkt

Automatické obnovení poplatku za VIP status profilu


Požadované řešení

Úplné zrušení obnovování poplatku za VIP status profilu a úplné zrušení účtu a vymazání mých osobních údajů z vaší databáze. Případně vrácení části 2 247 zaplacené a služeb, které nemají tuto hodnotu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 18:39, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.

Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2016 15:44, před 8 lety

User ID: 008221fb75d93556d2d24813

Přejeme Vám dobrý den,

tímto Vám potvrzujeme Výpověď prolongace Vašeho VIP členství (v rámci profilu, registrovaného pod emailovou adresou jakubtrtik2@gmail.com). Platnost Vašeho VIP členství vyprší k datu: 25.02.2017. Mějte prosím na paměti, že v případě jakýchkoliv dotazů či obtíží – včetně otázek spojených s realizací Výpovědi prolongace či zrušením profilu – je Vám kdykoliv k dispozici možnost kontaktovat naše Zákaznické centrum, a to prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2017 06:38, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.1.2017 09:34, před 8 lety


Jakub Trtík

Hodnocení: