Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13491Nejdou vrátit lahve od piva na prodejně Bohúňova 1550/19

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2016, před 8 lety

Jaroslav Benda

Znění stížnosti

Již delší dobu neberou v této prodejně nazpět prázdné lahve od piva. Je údajně porouchaný automat na vracení lahví. Proč nejdou lahve vracet ručně, jako dříve, když ještě tyto automaty nebyly? Nicméně by se mělo počítat, že může k poruše automatu dojít a učinit takové opatření, aby lahve byly odebírány ručně. Proč my kupující bychom měli běhat s prázdnými lahvemi "po celé Praze", zvláště když já již nepatřím věkem mezi nejmladší.
30.11.2016


Požadované řešení

V případě poruch berte prázdné lahve ručně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2016 10:17, před 8 lety

Dle ustanovení § 9 zákona o obalech platí, že osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží. Dále je tato osoba povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Poslední věta platí ve vztahu ke spotřebiteli.

Pokud by provozovna neumožňovala odkup, lze podat podnět České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 18 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 18:44, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.