Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si krém Solution na zpevnění poprsí, objednávku převzala konrétně Mgr. Blanka Novotná. Popsala mi, kde a kdy si mohu objenávku vyzvednout. Načež mi přišel po pár dnech další email, že krém už nemá a místo něj má nějaký gel, který má prý stejné účinky. Poprosila jsem, jestli by mi mohla poslat křížový odkaz na gel na stránkách Avon. Odpověď byla, že ona nic takového nemá. Tak jsem poprosila znovu o složení nebo alespoň o obrázek toho gelu, abych si jej mohla dohledat sama. Bez odezvy. Tak jsem jí volala. Chtěla jsem po ní jen jedinou věc, odpověděla mi, že ona už gel prodala jiné paní a že už je vše doprodáno a ona nic nemá! Vždyť já jí nikdy neřekla, že to nechci! Co to je za přístup? Bůh ví, jak to bylo s tím krémem, jestli ho taky nedala někoho jinému místo toho, aby ho dala tomu, kdo si jej objednal. Tak arogantní a nevstřícnou osobu jsem dlouho nepotkala. Tento člověk by neměl pracovat s lidmi nebo jim něco prodávat! Ostuda Avonu.
Solutions krém na zpevnění poprsí
Myslím si, že bych měla mít možnost si krém či gel koupit a měla by mi k němu být započtená sleva.
|
Tweet |
Pokud byla mezi subjekty uzavřena kupní smlouva, platí, že smluvním stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávajícího je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Dohoda zde v tomto případě nebyla. Jako zákonný důvod připadá následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným (např. zboží bylo zničeno, už se nevyrábí) až po vzniku závazku. Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
V daném případě se zřejmě jednalo o pracovní selhání jednotlivého pracovníka společnosti, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat podnikatele přes zákaznickou linku, popřípadě nadřízené zaměstnanců, aby byla přijata ze strany podnikatele příslušná opatření k nápravě. Zákaznický servis společnosti lze využít na telefonních číslech:
Pevná linka: +420 296 396 363
O2: +420 602 655 007
Vodafone: +420 777 115 417
T-mobile: +420 724 154 961
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.