Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.11 jsem si objednala dámské kozačky na serveru botovo.cz 29.11 jsem je převzala a obula si je, zjistila jsem, že v podrážce pravé boty je vražena kovová svorka jejíž ostré kovové hrany mi rozřezaly palec, pro lidi s onemocnění cukrovky by díky tomu strávili den v nemocnici.Okamžitě jsem volala na infolinku, ale tam se mi ani neomluvili, laxně přislíbili kontrolu ale boty dále prodávají. Tento server nabízí i obuv pro děti, proto se dále angažuji a snažím se o nápravu.
černé platformové kozačky munira
Chci zpět peníze, nebo boty, které nerozřezávají nohu. Chci omluvu a nápravu především pak prevenci u dětské obuvi.
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky.
Pokud však již uplynuly výše uvedené lhůty pro vrácení zboží, má spotřebitelka možnost vadnou obuv reklamovat. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (poštovné atd.).
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Česká obchodní inspekce v ČR vyhodnocuje nebezpečnost výrobků.
Dobrý den,
na základě uvedené stížnosti poskytujeme následující stanovisko.
V první řadě bychom se chtěli omluvit za dodání zboží, které bylo vadný od výroby a předmětná výrobní vada nebyla zjištěna ani při jedné kontrole - během výstupní kontroly výrobce obuvi a kontrole při kompletování objednávky zákazníka. Z fotodokumentace zákazníka je evidentní, že zakoupený výrobek není v běžné požadované kvalitě, protože spojovací materiál - svorka přesahuje do vnitřní části obuvi. Na základě fotodokumentace je však zjevné, že zasahování spojovacího materiálu do stélky obuvi je pouhým okem těžko pozorovatelné a z tohoto důvodu bylo pro účely znázornění třeba odstranit vnitřní stélku obuvi. Tato skutečnost samozřejmě není omluvou, a proto se znovu omlouváme za pochybení.
Paní Kubátová telefonovala dne 30.11. naše zákaznické centrum a poskytla informaci ohledně obdržení vadného produktu. Ze strany našeho operátora byla paní Kubátová informována, že takovou obuv samozřejmě převezmeme zpět a vrátíme její obratem peněžní prostředky. V případě zájmu je možné zboží vyměnit za stejný model v dobré kvalitě nebo úplně jiný zboží z naší aktuální nabídky. Operátor během telefonického hovoru zjistil veškeré informace nezbytné pro identifikaci modelu chybné obuvi a přislíbil paní Kubátové obstarání okamžité kontroly ostatních kusů tohoto modelu. Na závěr hovoru se operátor poděkoval paní Kubátové, že nás ihned o této skutečnosti informovala a může tak dojít ke okamžité jakostní kontrole zboží.
Kontrola proběhla bezprostředně po skončení telefonického hovoru se zjištěním, že se jednalo o ojedinělou výrobní vadu a zbylé kusy z této dodávky jsou v pořádku. Z tohoto důvodu jsou nadále součástí naší nabídky.
Ze strany naší společnosti nebyly dotčena práva spotřebitele a okamžitě jsme spotřebitele telefonicky ujistili, že zboží přijmeme zpět a zajistíme okamžitou kontrolu tohoto modelu obuvi.
Znovu se omlouváme, pokud jsme vyvolali u paní Kubátové pocit nedostatečné lítosti nad vzniklou situací. Se zákazníkem se budeme snažit zkontaktovat osobně, abychom jí tuto omluvu mohli adresovat přímo.
Botovo.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vše je vyřešeno, děkuji za pomoc.