Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#13498Neuznávají reklamaci, telefon vrací stále rozbitý

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2016, před 8 lety

Tomáš Janovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
již téměř 2 roky se snažíme reklamovat telefon Sony Xperia M (C1905). Telefonu nefunguje dobře GPS a poslední reklamace uvádí i nefunkční přední kameru.

Naposledy 30.11.2016 vrátili telefon s tím, že se závada neobjevila, přitom kamera nefunguje stále. GPS chce více času na otestování. Ale nepředpokládám, změnu.

Tento model má totiž již od výrobce nějakou vadu protože na Internetu je stížností spousta, zde uvádím pár příkladů za vše:

http://forum.xperia.cz/viewtopic.php?f=81&t=8600
https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-M/Problem-with-GPS/td-p/514313
http://www.mobilmania.cz/uzivatelske-recenze/detail-recenze/sc-190/?reviewdetail=1&id_review=2948
http://www.thecellguide.com/sonyxperia-m-gpsissue.php

A zde je i návod na odstranění problému pomocí ROOTu a fixu vývojáře třetí strany:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2758533

Je to již asi 5 reklamace a o vrácení peněz nechtějí ani slyšet.
K čemu mi je telefon, který nefunguje?

Nejvíce mě mrzí přístup prodejce, protože je absolutně netečný a na jaké koli argumenty nereaguje.


Produkt

Sony Xperia M C1905


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2016 08:21, před 8 lety

Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 19:36, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.