Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 26.10. jsem obdržel potvrzení o přijetí reklamace ta byla udajně vyřízena 2.11. a dle TaT aplikace přepravce byla podle čísla balíku vysledována že je na cestě ke mě.
Ale protože v reklamačním oddělení nebyli schopní plně vyplnit doručovací udaje resp. telefoní číslo které je jak na smlouvě tak v reklamačním protokolu nemohl mě přepravce kontaktovat o doručení protože jsem nebyl doma, stejně tak následující den a zásilka byla po asi 12 dnech vrácena reklamačnímu oddělení.
Na reklamačním oddělení leží již od 14.11. bez toho aby se někdo obtěžoval mě kontaktovat, kdybych po 30 dnech neposlal dotaz tak by se po ní slehla zem
včera (29.11) mě kontaktovali s požadavkem na zaslání telefonního čísla, čekal jsem že tedy balík okamžitě znovu pošlou a dnes ho budu mít doma ale ani dnes mě nikdo neinformoval o expedici což bych v mé situaci bral jako samozřejmost nebo aspoň nějaké info (děkujeme za tel. zítra vám balík pošleme) to je ale vedlejší
reklamace grafické karty k PC
jde nějak řešit úmyslné protahování reklamací dokonce i když jsou už vyřešené
|
Tweet |
Byla-li reklamace vyřízena, má prodávající povinnost spotřebiteli věc vydat. Pokud tak neučiní, drží věc neoprávněně a spotřebitel by mohl prodávajícího žalovat na vydání věci. Udělal-li spotřebitel vše proto, aby mu věc mohla být vrácena (např. sdělil prodávajícímu své kontaktní údaje), ale prodávající věc nevrátil, mohl by si spotřebitel věc vyzvednout na vlastní náklady a žádat po prodávajícím jejich nahrazení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.