Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 1.10.2013 jsem v eshopu na stránkách www.marandy.cz zakoupila zboží (chlapecká zimní Bunda Loap, vel. 110). Celkovou hodnotu objednávky 1304 Kč (1199 Kč bunda + 105 Kč poštovné) jsem uhradila při převzetí zásilky, která byla zaslána na dobírku. Se zbožím jsem spokojená nebyla, dítěti bunda neseděla, proto jsem ji v zákonné lhůtě vrátila zpět do eshopu Marandy.cz. Dne 1.11.2013 mi byla na můj účet připsána platba 1199 Kč (chyběla částka 105 Kč za poštovné). Do eshopu Marandy.cz jsem volala, paní na telefonu mi sdělila, že je to správně a částku za poštovné, které jsem zaplatila s dodáním zboží, obchod nevrací a že pokud tedy o těch 105 Kč mám zájem, mám zaslat e-mail na adresu obchodu a o vyplacení této částky požádat a podle jejích slov: "Pokud vedení obchodu uzná za vhodné, poštovné mi bude vyplaceno."
Dne 5.11.2013 jsem tedy zaslala e-mail na adresu obchodu (ačkoliv to není mojí povinností a eshop by měl automaticky vracet zákazníkovi veškeré náklady, které při objednání/převzetí zboží zákazník zaplatil), v e-mailu jsem uvedla všechny podrobnosti ohledně objednávky, současné platné legislativy a číslo mého účtu. Zatím žádná další platba na můj účet od eshopu Marandy.cz připsána nebyla, proto usuzuji, že "vedení eshopu" moji žádost zamítlo. Předpokládám, že podvedených zákazníků v tomto obchodě bude více.
Zimní bunda Loap, model LIAM, barva modrá kostka, velikost 110
Chtěla bych, aby eshop www.marandy.cz doposlal na můj účet částku 105 Kč (tj. dopravné, které bylo připočítáno při koupi zboží k celkové hodnotě objednávky).
|
Tweet |
Při odstupování od smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku (např. koupě zboží přes internet) bez udání důvodu do 14 dnů, má spotřebitel právo na vrácení celé finanční částky podle § 53 odst.10 občanského zákoníku.
Tedy spotřebitel má právo na původní poštovné, které uhradil při posílání zboží od prodejce k sobě.
Náklady na vrácení zboží při odstupování od smlouvy dle § 53 odst.7 občanského zákoníku hradí spotřebitel.
Společnost MARANDY Trade, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.