Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.11.2016 mi měl být doručován balíček od prodejce prostřednictvím dopravní společnosti IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. do ruky na uvedenou adresu, ráno mi však přišla od dopravce sms zpráva, že balíček nelze díky technickým problémům doručit. Myslela jsem si, že balíček bude doručován další den, ale byl to omyl. Tentýž den večer kolem půl deváté mi přišla další sms zpráva, že byl balíček bez mého vědomí uložen do Poštomatu (který mám úplně z ruky) a že si mám balíček vyzvednout. Volala jsem několikrát na IN TIME, ale bez úspěchu. Psala jsem jim tedy dlouhou stížnost na e-mail. Dovolala jsem se prodejci, který mě ubezpečil, že společnosti zašle e-mail se znovudoručením. Opět jsem několikrát volala do společnosti, dovolala jsem se na Slovensko, kde mě také ubezpečili, že společnosti zašlou e-mail. Dne 30.11.2016 mi dopoledne přišla sms zpráva s tím, že balíček již nelze vyzvednout z Poštomatu. Znovu jsem několikrát volala a nikdo mi nebere telefon. Psala jsem další e-mail, jak to tedy s mým balíčkem bude. Do dnešního dne se mi společnost neozvala ani na telefonní číslo, ani na e-mail a ani na chatu. Dokážu pochopit, že přepravci mají nyní před Vánoci spoustu práce, to máme ale všichni! Takové chování považuji za naprosto neprofesionální!
Omluva a vysvětlení situace.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel (prodejce zboží) může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.