Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13509Dlouhá lhůta na změnu tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2016, před 8 lety

Jan Bednář

Znění stížnosti

12.10. jsem požádal o změnu distribučního tarifu na dvoutarifovou sazbu a změnu tarifu na ČEZ ELE. Tento požadavek stálen nebyl vyřízen a v důsledku toho platím za elektřinu několikanásobně vyšší cenu. Existuje nějaká lhůta, do kdy musí ČEZ můj požadavek vyřídit, případně možnost nárokovat si vrácení peněz?


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2016 09:58, před 8 lety

Pokud dodavatel nekomunikuje se spotřebitelem a pobočka společnosti je daleko, může zkusit spotřebitel komunikovat formou písemně zaslaných dopisů. Energetický regulační úřad doporučuje v otázkách vysoké důležitosti komunikovat formou doporučených dopisů. Tato forma je jediná průkazná pro případ budoucích sporů. Tuto formu je třeba použít i v případě, že kontaktovaná firma nereaguje na podněty, urgence.

Pokud však nebude společnost komunikovat ani nadále, lze se obrátit na dozorový orgán v oblasti energetiky, což je Energetický regulační úřad. Při potížích s dodavateli energií je možné obrátit se na něj, například na oddělení ochrany spotřebitele Energetického regulačního úřadu, které by mělo pomoci. Webový odkaz: https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.