Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
12.10. jsem požádal o změnu distribučního tarifu na dvoutarifovou sazbu a změnu tarifu na ČEZ ELE. Tento požadavek stálen nebyl vyřízen a v důsledku toho platím za elektřinu několikanásobně vyšší cenu. Existuje nějaká lhůta, do kdy musí ČEZ můj požadavek vyřídit, případně možnost nárokovat si vrácení peněz?
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud dodavatel nekomunikuje se spotřebitelem a pobočka společnosti je daleko, může zkusit spotřebitel komunikovat formou písemně zaslaných dopisů. Energetický regulační úřad doporučuje v otázkách vysoké důležitosti komunikovat formou doporučených dopisů. Tato forma je jediná průkazná pro případ budoucích sporů. Tuto formu je třeba použít i v případě, že kontaktovaná firma nereaguje na podněty, urgence.
Pokud však nebude společnost komunikovat ani nadále, lze se obrátit na dozorový orgán v oblasti energetiky, což je Energetický regulační úřad. Při potížích s dodavateli energií je možné obrátit se na něj, například na oddělení ochrany spotřebitele Energetického regulačního úřadu, které by mělo pomoci. Webový odkaz: https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.