Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#13510Firma prodávající nekvalitní výrobky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2016, před 8 lety

Tomáš Honsa

Znění stížnosti

4 reklamace na dron zakoupený v březnu pro vnuka.Létal celkem asi 30 min.Opravit to neumějí a peníze nechtějí vrátit.Podávám na ně žalobu.Také jsem koupil 2 SD karty 128 G.Zaznamenávaly jen 2 G.Tužka na opravu laku byla suchá,nefunkční.


Požadované řešení

Podle zákona mají vrátit peníze při třetí reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2016 09:08, před 8 lety

Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (alespoň třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy.

Žádal-li spotřebitel o odstoupení od kupní smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě, je společnost povinna to respektovat.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2016 00:50, před 8 lety

Dobrý den,
Chtěl bych informovat že 2x Sd karty jsme Vám vrátili peníze a doposud jste nám je nevrátil, ani na výdajové místo ani poštou, zboží a přitom jsme Vám vrátili peníze, ohledně dronu poprvé jste přišel a dron jsme dali úplně noví a pak jste přišel ohledně toho že nefunguje 2x se předal na reklamační a reklamace Vám nebyla uznána a že je zboží v pořádku, a ne tedy reklamace jak píšete.
Přejeme Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.12.2016 01:14, před 8 lety


Tomáš Honsa

Poprvé opravili jeden pohon,netočila se vrtulka.Podruhé se netočila zase vrtulka.To zase opravili,zase za víc než měsíc.Potřetí se jedna vrtulka točila pomalu,to jsem nepřijal a oni za další měsíc vadu neopravili.Požaduji vrátit peníze,to jsem požadoval při třetí reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 19:41, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.