Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4 reklamace na dron zakoupený v březnu pro vnuka.Létal celkem asi 30 min.Opravit to neumějí a peníze nechtějí vrátit.Podávám na ně žalobu.Také jsem koupil 2 SD karty 128 G.Zaznamenávaly jen 2 G.Tužka na opravu laku byla suchá,nefunkční.
Podle zákona mají vrátit peníze při třetí reklamaci.
|
Tweet |
Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (alespoň třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy.
Žádal-li spotřebitel o odstoupení od kupní smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě, je společnost povinna to respektovat.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den,
Chtěl bych informovat že 2x Sd karty jsme Vám vrátili peníze a doposud jste nám je nevrátil, ani na výdajové místo ani poštou, zboží a přitom jsme Vám vrátili peníze, ohledně dronu poprvé jste přišel a dron jsme dali úplně noví a pak jste přišel ohledně toho že nefunguje 2x se předal na reklamační a reklamace Vám nebyla uznána a že je zboží v pořádku, a ne tedy reklamace jak píšete.
Přejeme Hezký den
Poprvé opravili jeden pohon,netočila se vrtulka.Podruhé se netočila zase vrtulka.To zase opravili,zase za víc než měsíc.Potřetí se jedna vrtulka točila pomalu,to jsem nepřijal a oni za další měsíc vadu neopravili.Požaduji vrátit peníze,to jsem požadoval při třetí reklamaci.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.