Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 28.11.čekámna svoje zaplacené zboží . Od rána píšu na dispečink , reklamace , ale mlčí. Volala tam paní , která balík odesílala a řekli , že toho mají moc , ovšem to zákazníka nezajímá. Už jsem jednou zboží musela díky nim vrátit , jelikož by ho nikdy nedoručili.Je to zásilka kyslíku pro těžce nemocného člověka. Pokud nemají víc zásilek na směr balíčku , tak nedoručují. Už nikdy víc !!!
Okamžité doručení mého zaplaceného zboží !!!
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.