Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13512Nedodané zboží pro nemocného pacienta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2016, před 8 lety

Zdeňka Rákosníková

Znění stížnosti

Od 28.11.čekámna svoje zaplacené zboží . Od rána píšu na dispečink , reklamace , ale mlčí. Volala tam paní , která balík odesílala a řekli , že toho mají moc , ovšem to zákazníka nezajímá. Už jsem jednou zboží musela díky nim vrátit , jelikož by ho nikdy nedoručili.Je to zásilka kyslíku pro těžce nemocného člověka. Pokud nemají víc zásilek na směr balíčku , tak nedoručují. Už nikdy víc !!!


Požadované řešení

Okamžité doručení mého zaplaceného zboží !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2016 07:41, před 8 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 19:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.