Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dnes odpoledne – 1.12.2016 - jsem byl nakupovat v Kauflandu Praha 4 - Michle - U Plynárny 1432/64. Byl jsem svědkem, že jakási dáma projížděla prodejnou s vozíkem, kde měla v úložném prostoru pro potraviny jen tak „uloženého“ poměrně velkého psa. Řekl jsem jí, že pes nemá co dělat tam, kam se vkládají potraviny. Samozřejmě mi bylo odpovězeno, že mi do toho nic není. A tak jsem se zeptal vedle stojícího zaměstnance, jestli je zde normální, aby pes byl převážen ve vozíku určeném pro jídlo a jestli to může vyřešit. On odpověděl, že je jen zaměstnanec, že mu do toho nic není a že nic dělat nebude.
Tak se chci zeptat: Když jdu nakupovat do „samoobsluhy s potravinami“, tak v dobré víře jsem přesvědčen, že potraviny vkládám do vozíku, který je "ušpiněn" zase jen potravinami a ne nějakým zvířetem či, což je také časté, dítětem, které je také "uloženo“ i s botami ve vozíku. Tak chci vědět, jestli je toto v Kauflandu povoleno, anebo jenom zaměstnanci nerespektují nějaké nařízení, kde je to řešeno. Jak to zkrátka řešit. Tam asi ne, protože ta dáma totiž prošla přes celou prodejnu až k obslužným pultům a evidentně to všem zaměstnancům, které minula, bylo jedno. Už jenom to, že byl pes v prodejně, natož v nákupním košíku...
Kdysi něco takového v samoobsluhách neexistovalo. A tak tedy - mám si tedy nosit nějaký svůj igelit, kterým si mám vždy vyložit vozík? Prosím - je možno mi tedy dát vědět co a jak, abych když tak na to upozornil své známé, aby se také tak zařídili?
Reakce by mohla třeba vypadat tak, že zákazníci by mohli být při vstupu do prodejního prostoru upozornění, třeba jakousi nepřehlédnutelnou tabulí, co se nemá. A tohle se snad opravdu nemá. I když v dnešní neporozumitelné době ten igelit bude asi jediná možnost...
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.