Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#13513Hygiena koše nákupního vozíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2016, před 8 lety

Jiří Horký

Znění stížnosti

Dnes odpoledne – 1.12.2016 - jsem byl nakupovat v Kauflandu Praha 4 - Michle - U Plynárny 1432/64. Byl jsem svědkem, že jakási dáma projížděla prodejnou s vozíkem, kde měla v úložném prostoru pro potraviny jen tak „uloženého“ poměrně velkého psa. Řekl jsem jí, že pes nemá co dělat tam, kam se vkládají potraviny. Samozřejmě mi bylo odpovězeno, že mi do toho nic není. A tak jsem se zeptal vedle stojícího zaměstnance, jestli je zde normální, aby pes byl převážen ve vozíku určeném pro jídlo a jestli to může vyřešit. On odpověděl, že je jen zaměstnanec, že mu do toho nic není a že nic dělat nebude.
Tak se chci zeptat: Když jdu nakupovat do „samoobsluhy s potravinami“, tak v dobré víře jsem přesvědčen, že potraviny vkládám do vozíku, který je "ušpiněn" zase jen potravinami a ne nějakým zvířetem či, což je také časté, dítětem, které je také "uloženo“ i s botami ve vozíku. Tak chci vědět, jestli je toto v Kauflandu povoleno, anebo jenom zaměstnanci nerespektují nějaké nařízení, kde je to řešeno. Jak to zkrátka řešit. Tam asi ne, protože ta dáma totiž prošla přes celou prodejnu až k obslužným pultům a evidentně to všem zaměstnancům, které minula, bylo jedno. Už jenom to, že byl pes v prodejně, natož v nákupním košíku...
Kdysi něco takového v samoobsluhách neexistovalo. A tak tedy - mám si tedy nosit nějaký svůj igelit, kterým si mám vždy vyložit vozík? Prosím - je možno mi tedy dát vědět co a jak, abych když tak na to upozornil své známé, aby se také tak zařídili?


Požadované řešení

Reakce by mohla třeba vypadat tak, že zákazníci by mohli být při vstupu do prodejního prostoru upozornění, třeba jakousi nepřehlédnutelnou tabulí, co se nemá. A tohle se snad opravdu nemá. I když v dnešní neporozumitelné době ten igelit bude asi jediná možnost...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2016 07:38, před 8 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2016 11:04, před 8 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2017 02:39, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.