Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dodán balíček do schránky s přiloženou složenkou,nic nechci a telefoním čísle to nikdo nezvedá,abych to měla kam vrátit - klrabičku jsem ani neotevřela
na přiložené faktuře je uvedeno datum do kdy mohu další zásilku zrušit,nevím jak,když na telefonu nikdo není
jedná se o Mystique for women regular v hodnotě 270 + poštovné 129,-Kč,celkem tedy 399,-kč
Mystique for women regular
chci aby mne vaše společnost již neobtěžovsls
|
Tweet |
Pokud by prodávající zaslal zboží bez předchozí objednávky spotřebitelky, má spotřebitelka dle § 1838 občanského zákoníku právo si výrobek ponechat aniž by jej musela prodávajícímu vracet, ani ho o tom vyrozumět.
V případě, že však spotřebitelka smlouvu se společností Westerfield uzavřela telefonicky (hovor je nahráván a společnost má o proběhlém hovoru záznam), má na základě § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Pokud by 14 denní lhůta již uplynula, má stále spotřebitel možnost dle § 1829 odst. 2 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit ve lhůtě jednoho roku a čtrnácti dnů, ale jen za předpokladu, že prodávající spotřebitele nepoučil o právu odstoupit od smlouvy dle výše zmíněného § 1829 odst. 2 občanského zákoníku. Odstoupením se pak smlouva ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si vzájemně poskytnutá plnění.
Odstoupení od smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.