Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13519Nevyžádané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2016, před 8 lety

Iveta Šeberová

Znění stížnosti

Dodán balíček do schránky s přiloženou složenkou,nic nechci a telefoním čísle to nikdo nezvedá,abych to měla kam vrátit - klrabičku jsem ani neotevřela

na přiložené faktuře je uvedeno datum do kdy mohu další zásilku zrušit,nevím jak,když na telefonu nikdo není

jedná se o Mystique for women regular v hodnotě 270 + poštovné 129,-Kč,celkem tedy 399,-kč


Produkt

Mystique for women regular


Požadované řešení

chci aby mne vaše společnost již neobtěžovsls


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 10:46, před 8 lety

Pokud by prodávající zaslal zboží bez předchozí objednávky spotřebitelky, má spotřebitelka dle § 1838 občanského zákoníku právo si výrobek ponechat aniž by jej musela prodávajícímu vracet, ani ho o tom vyrozumět.

V případě, že však spotřebitelka smlouvu se společností Westerfield uzavřela telefonicky (hovor je nahráván a společnost má o proběhlém hovoru záznam), má na základě § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Pokud by 14 denní lhůta již uplynula, má stále spotřebitel možnost dle § 1829 odst. 2 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit ve lhůtě jednoho roku a čtrnácti dnů, ale jen za předpokladu, že prodávající spotřebitele nepoučil o právu odstoupit od smlouvy dle výše zmíněného § 1829 odst. 2 občanského zákoníku. Odstoupením se pak smlouva ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si vzájemně poskytnutá plnění.

Odstoupení od smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 19:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.