Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.6.2o11 mi byl na vlastní žádost demontován plynoměr(č.4331425)k přezkoušení.Jako náhradní mi byl namontován
plynoměr(č.6169154),který užívám doposud.
V červenci 2011 mi bylo společnosti RWE oznámeno, že onen demontovaný plynoměr je nezávadný,tudiž mám uhradit částku 1080 kč za jeho proměření.Obdržela jsem rovněž osvědčení o výsledku ověření.
Domnívala jsen se,že mi bude onen demontovaný a prozkoušený plynoměr nainstalován zpět.To se však nestalo.Proto jsem také požadovanou částku za proměření nezaplatila(doporučeno poradnou dTest 1.8.2011).
Nyní jsem obdržela od RWE předžalobní upomínku ,abych zaplatila onu dlužnou částku 1080 kč do 15.11.2013.
Již jsem společnosti RWE sdělila, že zaplatím jimi požadovanou částku ( 1080 kč) až mi nainstalují onen proměřený plynoměr.Obávám se však, bude-li to po tak dlouhé době možné.
|
Tweet |
Dle zákona platí, jak již bylo i informováno dtestem, že v případě, že není prokázána vada na měřicím zařízení, platí náklady na jeho ověření zákazník, který si ověření správnosti měření vyžádal. Je možné ale vznést požadavek, aby byl onen spávně fungující plynoměr znovu jiném metrologickém středis v případě pochybností přezkoušen, případně namontován. Zároveň by mělo akreditované metrologické středisko doložit výsledky průběhu měření.
Společnost RWE Zákaznické služby, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.