Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace mobilního telefonu Lenovo A328. Poprvé jsem mobilní telefon reklamoval kvůli špatné signalizaci stavu baterie baterie sice vydržela cca 3 dny, ale stav nabití neukazoval skutečné hodnoty a proto se mobil při cca 50% nabití proste vypnul. Mobil přišel z reklamace údajně opraven, ale nebylo tomu tak, vykazoval stejnou poruchu jako předtím a k tomu navíc se při položení sám restartoval. Proběhla tedy druhá reklamace, při níž chyba nalezena nebyla a byl přehrán jen software. Hned na prodejně při převzetí jsem ale mobil odzkoušel a vykazoval stejné poruchy jako před reklamací - při položení na stůl se sám restartoval. Prodavač mi poradil, že mám problém natočit a poskytnout to jako důkaz. To jsem také udělal, předal jsem mobil k další reklamaci společně s videozáznamem poruchy. Reklamace byla opět vyřízena s tím, že byla vyměněna baterie. Pokud to bylo baterií, tak proč ji měnili, na tu se přece záruka 24 měsíců nevztahuje. Protože chybu samovolného restartování na poprvé neobjevili a napodruhé (po přiložení video důkazu) vyměnili baterii na kterou záruka už neplatí, přijde mi jednání servisu podezřelé a já si odmítám mobil převzít a požaduji vrácení peněz. Ani nevím, zda je mobil funkční nebo v jakém je stavu. Tyto kroky podnikám na základě rady zaměstnance czc. V produkt samotný a hlavně v servis jsem ztratil důvěru a celá záležitost mi bere čas a peníze za dopravu za účelem reklamace. Vše jsem se snažil řešit přes email s reklamačním oddělením czc (také mi to poradil zaměstnanec czc) ale na můj email ani nikdo neodepsal, až poté co stejný požadavek psal zaměstnanec czc se mi ozvali s tím, že na vrácení nemám nárok, žádného detailnějšího vysvětlení se mi nedostalo. Na co mám tedy nárok..? Děkuji. J.R.
Lenovo A 328, černá, dual sim
Vrácení peněz, případně výměna zboží za nový produkt nebo jinou alternativu.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Ryba.
Dle poznámek v reklamaci , byla tato věc řešena i přes email s panem Novosadem, který již schválil vrácení peněz.
Prosím o strpení , dobropis by měl být vystaven během několika následujících dní.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.