Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13522Pochybná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2016, před 8 lety

Jakub Ryba

Znění stížnosti

Reklamace mobilního telefonu Lenovo A328. Poprvé jsem mobilní telefon reklamoval kvůli špatné signalizaci stavu baterie baterie sice vydržela cca 3 dny, ale stav nabití neukazoval skutečné hodnoty a proto se mobil při cca 50% nabití proste vypnul. Mobil přišel z reklamace údajně opraven, ale nebylo tomu tak, vykazoval stejnou poruchu jako předtím a k tomu navíc se při položení sám restartoval. Proběhla tedy druhá reklamace, při níž chyba nalezena nebyla a byl přehrán jen software. Hned na prodejně při převzetí jsem ale mobil odzkoušel a vykazoval stejné poruchy jako před reklamací - při položení na stůl se sám restartoval. Prodavač mi poradil, že mám problém natočit a poskytnout to jako důkaz. To jsem také udělal, předal jsem mobil k další reklamaci společně s videozáznamem poruchy. Reklamace byla opět vyřízena s tím, že byla vyměněna baterie. Pokud to bylo baterií, tak proč ji měnili, na tu se přece záruka 24 měsíců nevztahuje. Protože chybu samovolného restartování na poprvé neobjevili a napodruhé (po přiložení video důkazu) vyměnili baterii na kterou záruka už neplatí, přijde mi jednání servisu podezřelé a já si odmítám mobil převzít a požaduji vrácení peněz. Ani nevím, zda je mobil funkční nebo v jakém je stavu. Tyto kroky podnikám na základě rady zaměstnance czc. V produkt samotný a hlavně v servis jsem ztratil důvěru a celá záležitost mi bere čas a peníze za dopravu za účelem reklamace. Vše jsem se snažil řešit přes email s reklamačním oddělením czc (také mi to poradil zaměstnanec czc) ale na můj email ani nikdo neodepsal, až poté co stejný požadavek psal zaměstnanec czc se mi ozvali s tím, že na vrácení nemám nárok, žádného detailnějšího vysvětlení se mi nedostalo. Na co mám tedy nárok..? Děkuji. J.R.


Produkt

Lenovo A 328, černá, dual sim


Požadované řešení

Vrácení peněz, případně výměna zboží za nový produkt nebo jinou alternativu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2016 17:47, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2016 13:56, před 8 lety

Dobrý den pane Ryba.

Dle poznámek v reklamaci , byla tato věc řešena i přes email s panem Novosadem, který již schválil vrácení peněz.

Prosím o strpení , dobropis by měl být vystaven během několika následujících dní.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 12:39, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2017 19:28, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.