Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Objednávka č. 94504987
Konkrétní produkt: Microsoft Xbox One 500GB + Xbox One Gamepad
Produkt jsem zakoupil přes e-shop jako Vánoční dar, kde jsem si zvolil místo výdeje pobočku v Hradci Králové.
Po zaplacení a prvním zkouknutí zboží jsem zjistil, že byl produkt již rozbalen(porušené pečetě).
Tuto skutečnost jsem okamžitě nahlásil prodavači, který mi sdělil, že to udělal on při odnášení z palety. Řekl jsem si, že o nic nejde, pokud bude produkt nepoužitý.
Doma jsem ovšem zjistil, že v balení chybí chatovací Headset, který je udávaný jako příslušenství k xboxu a má být obsažen v balení.
Situaci jsem nahlásil na zákaznické lince mall.cz, kde mi sdělili, že situaci prověří a ozvou se. Nahlásil jsem ji i na reklamační oddělení.
Zákaznické se mi ozvalo s tím, že headset dodavatel nedodal a nabízejí mi poukaz v hodnotě 400 kč, při nákupu nad 500 kč. Ať si ho objednám znovu.
Tuto nabídku nepřijímám, protože chatovací headset stojí na mall.cz 549 v akci a 699kč bez akce. Tudíž mi slevový kupon nepokryje náklady na chybějící kus mnou zakoupeného zboží.
Přikládám odkaz na headset: https://www.mall.cz/prislusenstvi-xbox-one/microsoft-xbox-one-chat-headset
Svůj postoj jsem sdělil operátorovy tel. i mailem.
Prosím o brzké vyřešení situace.
Prosím o zaslání chybějícího zboží: Chatovací headset https://www.mall.cz/prislusenstvi-xbox-one/microsoft-xbox-one-chat-headset
Nebo
Slevový poukaz v hodnotě chybějícího zboží. Při uplatnění bez omezení nákupu(např. při nákupu nad 1000)
|
Tweet |
Nebylo-li dodána kompletní zboží (množství zboží neodpovídá nabídce prodávajícího), jedná se o vadu a spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící kus v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Spotřebitel také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu.
Po vyřízení oprávněné reklamace má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.
Vážený pane Koldinský,
omlouváme se za způsobené komplikace v rámci Vaší objednávky.
U objednávky eviduji, že Vám kolegou byla vystavena nová objednávka na daný headset, která byla posléze Vámi vyzvednuta.
Taktéž Vám byl zaslán voucher v hodnotě nové objednávky, kterou bylo potřeba Vámi uhradit.
Poprosila bych Vás o informaci, zda-li je již vše takto v pořádku. V opačném případě mne, prosím, kontaktujte do emailu overeno@mall.cz a celou situaci s kolegy prověřím.
Ještě jednou se Vám omlouvám a děkuji za Vaše pochopení.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.