Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#13523Nedodané kompletní balení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2016, před 8 lety

Miloš Koldinský

Znění stížnosti

Objednávka č. 94504987

Konkrétní produkt: Microsoft Xbox One 500GB + Xbox One Gamepad

Produkt jsem zakoupil přes e-shop jako Vánoční dar, kde jsem si zvolil místo výdeje pobočku v Hradci Králové.

Po zaplacení a prvním zkouknutí zboží jsem zjistil, že byl produkt již rozbalen(porušené pečetě).
Tuto skutečnost jsem okamžitě nahlásil prodavači, který mi sdělil, že to udělal on při odnášení z palety. Řekl jsem si, že o nic nejde, pokud bude produkt nepoužitý.

Doma jsem ovšem zjistil, že v balení chybí chatovací Headset, který je udávaný jako příslušenství k xboxu a má být obsažen v balení.

Situaci jsem nahlásil na zákaznické lince mall.cz, kde mi sdělili, že situaci prověří a ozvou se. Nahlásil jsem ji i na reklamační oddělení.

Zákaznické se mi ozvalo s tím, že headset dodavatel nedodal a nabízejí mi poukaz v hodnotě 400 kč, při nákupu nad 500 kč. Ať si ho objednám znovu.

Tuto nabídku nepřijímám, protože chatovací headset stojí na mall.cz 549 v akci a 699kč bez akce. Tudíž mi slevový kupon nepokryje náklady na chybějící kus mnou zakoupeného zboží.
Přikládám odkaz na headset: https://www.mall.cz/prislusenstvi-xbox-one/microsoft-xbox-one-chat-headset

Svůj postoj jsem sdělil operátorovy tel. i mailem.

Prosím o brzké vyřešení situace.


Požadované řešení

Prosím o zaslání chybějícího zboží: Chatovací headset https://www.mall.cz/prislusenstvi-xbox-one/microsoft-xbox-one-chat-headset

Nebo

Slevový poukaz v hodnotě chybějícího zboží. Při uplatnění bez omezení nákupu(např. při nákupu nad 1000)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 11:03, před 8 lety

Nebylo-li dodána kompletní zboží (množství zboží neodpovídá nabídce prodávajícího), jedná se o vadu a spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící kus v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Spotřebitel také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu.

Po vyřízení oprávněné reklamace má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2016 16:51, před 8 lety

Vážený pane Koldinský,

omlouváme se za způsobené komplikace v rámci Vaší objednávky.

U objednávky eviduji, že Vám kolegou byla vystavena nová objednávka na daný headset, která byla posléze Vámi vyzvednuta.
Taktéž Vám byl zaslán voucher v hodnotě nové objednávky, kterou bylo potřeba Vámi uhradit.

Poprosila bych Vás o informaci, zda-li je již vše takto v pořádku. V opačném případě mne, prosím, kontaktujte do emailu overeno@mall.cz a celou situaci s kolegy prověřím.

Ještě jednou se Vám omlouvám a děkuji za Vaše pochopení.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2017 09:04, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2017 13:59, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.