Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#13526Zkažené uzeniny a sýry, okrádání u kasy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2016, před 8 lety

Martin Marek

Znění stížnosti

Za poslední 2 měsíce jsme s přítelkyní nakoupili 2x zkaženou šunku, 1x zkažený sýr a do toho jsme byli ještě dnes u kasy okradení o přibližně 100,- (Z osmi položek byly naúčtovány 2 položky dvakrát).

Tyto zkušenosti máme z Billy Kounicova v Brně.

Sýr jsme jim vrátili ještě téhož dne (vrácení peněz, omluva), nicméně na závadnost uzenin jsme přišli až druhý den a v případě okrádání jsme si nákup překontrolovali až doma (bohužel pro nás).

Za tři roky nakupování v obchodech TESCO jsme neměli jediný problém. Proč to v Bille nejde?

Opravdu nás už nebaví nakupovat v obchodě, kde nás každý týden čeká nějaké nemilé překvapení.


Požadované řešení

Řešení je možné jediné a to vedení, které bude na chod prodejny dohlížet a ne jen inkasovat peníze zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2016 18:44, před 8 lety

Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Má-li spotřebitel podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin živočišného původu, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Pokud byla spotřebiteli při placení zboží naúčtována položka, kterou však nezakoupil, došlo k bezdůvodnému obohacení ze strany společnosti. Spotřebitel by měl v takovém případě bezodkladně zažádat o vydání tohoto bezdůvodného obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2016 13:07, před 8 lety

Dobrý den,

děkujeme za zpětnou vazbu k naší prodejně. Velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. V případě, že nejste spokojen s kvalitou zboží, vždy máte právo na reklamaci. V takovém případě je Vám plně k dispozici vedoucí dané prodejny.

Pokud byste měl jakékoliv připomínky či podněty k naší společnosti, jsme Vám k dispozici také na info@billa.cz

Omlouváme se Vám za popsané nepříjemnosti a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

Vaše BILLA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2016 13:14, před 8 lety


Martin Marek

Hodnocení:

Komentář: Společnost Billa sice na stížnost reagovala, vše naprosto korektně okomentovala tím, že mohu reklamace řešit přímo s vedoucím dané prodejny, ale měla by řešít především jak těmto stížnostem a případným reklamacím předejít.

Takto mi připadá, že někdo se sice hrozně moc omlouvá, což je férové, ale za někoho, kdo ani neví, že nějakou situaci způsobil.