Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Za poslední 2 měsíce jsme s přítelkyní nakoupili 2x zkaženou šunku, 1x zkažený sýr a do toho jsme byli ještě dnes u kasy okradení o přibližně 100,- (Z osmi položek byly naúčtovány 2 položky dvakrát).
Tyto zkušenosti máme z Billy Kounicova v Brně.
Sýr jsme jim vrátili ještě téhož dne (vrácení peněz, omluva), nicméně na závadnost uzenin jsme přišli až druhý den a v případě okrádání jsme si nákup překontrolovali až doma (bohužel pro nás).
Za tři roky nakupování v obchodech TESCO jsme neměli jediný problém. Proč to v Bille nejde?
Opravdu nás už nebaví nakupovat v obchodě, kde nás každý týden čeká nějaké nemilé překvapení.
Řešení je možné jediné a to vedení, které bude na chod prodejny dohlížet a ne jen inkasovat peníze zákazníků.
|
Tweet |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Má-li spotřebitel podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin živočišného původu, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Pokud byla spotřebiteli při placení zboží naúčtována položka, kterou však nezakoupil, došlo k bezdůvodnému obohacení ze strany společnosti. Spotřebitel by měl v takovém případě bezodkladně zažádat o vydání tohoto bezdůvodného obohacení.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu k naší prodejně. Velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. V případě, že nejste spokojen s kvalitou zboží, vždy máte právo na reklamaci. V takovém případě je Vám plně k dispozici vedoucí dané prodejny.
Pokud byste měl jakékoliv připomínky či podněty k naší společnosti, jsme Vám k dispozici také na info@billa.cz
Omlouváme se Vám za popsané nepříjemnosti a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
Vaše BILLA
Hodnocení:
Komentář: Společnost Billa sice na stížnost reagovala, vše naprosto korektně okomentovala tím, že mohu reklamace řešit přímo s vedoucím dané prodejny, ale měla by řešít především jak těmto stížnostem a případným reklamacím předejít.
Takto mi připadá, že někdo se sice hrozně moc omlouvá, což je férové, ale za někoho, kdo ani neví, že nějakou situaci způsobil.