Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z důvodu nemoci syna jsme informovali paní Michalovou Kolářovou o tom, že syn nebude moci v předplacený měsíc (9/2016) chodit na skupinové hlídání a bylo nám přislíbeno, že částka bude vrácena zpět. Byly tam různé průtahy (napřed předání osobně v hotovosti, pak platba na účet atd., nakonec samozřejmě nic). Jedná se o částku 3500Kč - není to pro nás likvidační, ale jde tu o princip.
JAK JSEM SI ZJISTIL, NEJSME ROZHODNĚ JEDINÍ, KDO MÁ S TOUTO PANÍ PROBLÉMY.
Koutek u berušek - hlídání dětí (platba na měsíc)
vrácení slíbeného poplatku na základě komunikace s mojí partnerkou a následně se mnou - převodem na účet č. 154893067/0600 nebo po domluvě v hotovosti při osobním setkání
|
Tweet |
Pokud se strany dohodly na vrácení peněžních prostředků za nevyužitou službu, je podnikatelka povinna plnit tak, je bylo ujednáno. Pokud nebyl mezi stranami sjednán čas plnění, je podnikatelka povinna plnit bez zbytečného odkladu po výzvě spotřebitele. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po podnikatelce také zákonný úrok z prodlení.
Pokud podnikatelka nebude plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň podnikatelka upozorněna na možnost uhradit dlužnou částku bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.