Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13530Dlouhý přepis kvůli nepořádku na ČEZ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2016, před 8 lety

Petr Volf

Znění stížnosti

8.9.2016 jsem zadával přepis na jiné odběrné místo. V Kopii smlouvy stojí že to bude k 9.9.2016 ale kvůli jejich aktualizaci která skončila v říjnu do teď nemám ani smlouvu novou ani vyúčtování za staré odběrné místo. Když tam člověk se chce dovolat tak čeká na spojení přes pul hodiny a na kontaktních centrech vám nic neřeknou jen že má clovek cekat. samozrejme ze smlouva prijde ale až po novem roce a mesic na to bude rocni vyuctovani a ja budu muset zaplatit několik faktur naraz kvůli tomu ze mi do dnes nebyly vystavene a když jsem chtěl nekoho kompententniho tak mi rekli ze telefony zadne takove nemaji. chtěl bych tim to podat stiznost a okamzite smlouvy a zaplaceni faktur z jejich strany protože to je jejich chyba!


Produkt

prepis odberneho mista


Požadované řešení

písemnou omluvu a zaplacení faktur z jejich strany za nepořádek v jejich podniku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 12:35, před 8 lety

Pokud dodavatel nekomunikuje se spotřebitelem a pobočka společnosti je daleko, může zkusit spotřebitel komunikovat formou písemně zaslaných dopisů. Energetický regulační úřad doporučuje v otázkách vysoké důležitosti komunikovat formou doporučených dopisů. Tato forma je jediná průkazná pro případ budoucích sporů. Tuto formu je třeba použít i v případě, že kontaktovaná firma nereaguje na podněty, urgence.

Pokud však nebude společnost komunikovat ani nadále, lze se obrátit na dozorový orgán v oblasti energetiky, což je Energetický regulační úřad. Při potížích s dodavateli energií je možné obrátit se na něj, například na oddělení ochrany spotřebitele Energetického regulačního úřadu, které by mělo pomoci. Webový odkaz: https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.