Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#13531Předem zaplacené zboží, bez potvrzení a komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2016, před 8 lety

Iva Daňková

Znění stížnosti

Na tomto e-shopu jsem objednala a předem zaplatila zboží v částce 1405 korun. Ohledně přijetí platby ani termínu dodání nikdo nekomunikoval, načež jsem bohužel objevila tyto stránky a zjistila, že jde o problematický, resp. podvodný e-shop. Ihned jsem odstoupila od objednávky a žádám vrácení peněz na účet. Jelikož je ze zdejších stížností zjevné, že majitelka nereaguje a slušným způsobem se nelze domluvit, prosím o pomoc touto cestou.


Produkt

Židlička s nářadím-Tool set 1.00 ks 299 Kč 299 Kč Magnetická stavebnice MAGIC STICK - 84 dílů 1.00 ks 179 Kč 179 Kč Domácí pedikůra ped egg 1.00 ks 39 Kč 39 Kč Scholl Instant Hard Skin Remover škrabka na rychlé odstranění ztvrdlé kůže 1.00 ks 199 Kč 199 Kč Scholl Velvet Smooth Wet / Dry el. pilník na chodidla +2valečky zdarma 1.00 ks 619 Kč 619 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 06:15, před 8 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci prostřednictvím poštovních služeb (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu podnikatele uvedenou v živnostenském rejstříku. V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany podnikatelky lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 20:16, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.