Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na tomto e-shopu jsem objednala a předem zaplatila zboží v částce 1405 korun. Ohledně přijetí platby ani termínu dodání nikdo nekomunikoval, načež jsem bohužel objevila tyto stránky a zjistila, že jde o problematický, resp. podvodný e-shop. Ihned jsem odstoupila od objednávky a žádám vrácení peněz na účet. Jelikož je ze zdejších stížností zjevné, že majitelka nereaguje a slušným způsobem se nelze domluvit, prosím o pomoc touto cestou.
Židlička s nářadím-Tool set 1.00 ks 299 Kč 299 Kč Magnetická stavebnice MAGIC STICK - 84 dílů 1.00 ks 179 Kč 179 Kč Domácí pedikůra ped egg 1.00 ks 39 Kč 39 Kč Scholl Instant Hard Skin Remover škrabka na rychlé odstranění ztvrdlé kůže 1.00 ks 199 Kč 199 Kč Scholl Velvet Smooth Wet / Dry el. pilník na chodidla +2valečky zdarma 1.00 ks 619 Kč 619 Kč
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci prostřednictvím poštovních služeb (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu podnikatele uvedenou v živnostenském rejstříku. V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany podnikatelky lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.