Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#13549Neoprávněně naúčtovaná pokuta za předčasné ukončení Smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2016, před 8 lety

Petr Procházka

Znění stížnosti

Dobrý den, požaduji bližší vysvětlení naúčtované výše pokuty za předčasné ukončení Smlouvy v souladu s Účastnickou smlouvou.
Domnívám se, že finanční vypořádání ve výši 2786,21 Kč mi bylo neoprávněně naúčtováno, jelikož neodpovídá maximálně 20 % zbývajícím závazkům. Smlouva měla trvat do 19.9.2018 a moje výpověď byla učiněna dne 8.8.2016 fyzicky na prodejně v OC Chodov v Praze. Což je 25 měsíců a 10 dní. Dle účastnické smlouvy jsem katalogový tarif S námi v síti pro mladé ve výši 399 Kč / měsíčně. Prosím o řádné zdůvodnění výpočtu smluvní pokuty. Reklamaci jsem zatím nepodával.


Produkt

Tarif s námi v síti pro mladé


Požadované řešení

Snížení pokuty na odpovídající částku ve výši MAX 20 procent zbývajícího součtu měsíčních vyúčtování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2016 10:53, před 8 lety

Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitele jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Co se týče peněžité sankce za předčasné ukončení smlouvy, je její výše zákonem omezena pouze ve vztahu ke spotřebiteli.

Případně chybně vypočtenou výši pokuty je třeba reklamovat, a pokud operátor reklamaci účastníka na vyúčtování ceny zamítne, je třeba se obrátit na Český telekomunikační úřad. Ten může rozhodnout o oprávněnosti vyúčtovaných částek.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.