Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, požaduji bližší vysvětlení naúčtované výše pokuty za předčasné ukončení Smlouvy v souladu s Účastnickou smlouvou.
Domnívám se, že finanční vypořádání ve výši 2786,21 Kč mi bylo neoprávněně naúčtováno, jelikož neodpovídá maximálně 20 % zbývajícím závazkům. Smlouva měla trvat do 19.9.2018 a moje výpověď byla učiněna dne 8.8.2016 fyzicky na prodejně v OC Chodov v Praze. Což je 25 měsíců a 10 dní. Dle účastnické smlouvy jsem katalogový tarif S námi v síti pro mladé ve výši 399 Kč / měsíčně. Prosím o řádné zdůvodnění výpočtu smluvní pokuty. Reklamaci jsem zatím nepodával.
Tarif s námi v síti pro mladé
Snížení pokuty na odpovídající částku ve výši MAX 20 procent zbývajícího součtu měsíčních vyúčtování.
|
Tweet |
Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitele jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Co se týče peněžité sankce za předčasné ukončení smlouvy, je její výše zákonem omezena pouze ve vztahu ke spotřebiteli.
Případně chybně vypočtenou výši pokuty je třeba reklamovat, a pokud operátor reklamaci účastníka na vyúčtování ceny zamítne, je třeba se obrátit na Český telekomunikační úřad. Ten může rozhodnout o oprávněnosti vyúčtovaných částek.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.