Společnost


Internet Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1355Reklamace při koupi vraceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2013, před 11 lety

Lubomír Fabig

Znění stížnosti

Dobrý den,posílám vyjádření servisu:

Dobry den,
kontaktujeme Vas ohledne notebooku Sony VAIO, ser. cislo 54511216-0007742, cislo pripadu 9469313,
císlo vaší reklamace: 8213109408.
Servis u tohoto notebooku potvrdil nefunkcnost Touch Padu, a to zduvodu politi tekutinou u Touch Padu a zakladni desky. Protoze se jedna o poskozeni zpusobene politim tekutinou, nevztahuje se bohuzel zaruka na tuto opravu. Servis vycislil cenu teto mimozarucni opravy na 8637.62 kc s DPH. V priloze vam posilame cenovou kalkulaci a fota poskozeni.
Prosim, kontaktujte zakaznika, zda li si preje tuto mimozarucni opravu provest.
S pozdravem
Sony VAIO, servisni centrum

objednávka:
Vážený zákazníku,

děkujeme za nákup v internetovém obchodě Kasa.cz. Vaše objednávka číslo 701312722 byla přijata a potvrzena.

Způsob platby: Platba dobírkou
Způsob dopravy: Zásilková doprava DPD (do 30 kg)



Objednané zboží
1x Notebook Sony VAIO E1112M1EW (SVE1112M1EW.CEZ) bílý (vrácené zboží 2500000628)
Zásilková doprava DPD (do 30 kg)
Platba dobírkou
Cena celkem:
8 068 Kč


Produkt

šlo o koupi vráceného zboží


Požadované řešení

Dobrý den,
polití tekutinou v mém případě není možné a chci uvést, že se jedná o už jednou vrácené zboží a tudíž polití počítače mohlo proběhnout v tomto případě a firma si toho nemusela vůbec všimnout a závada se projevila až nyní. Udivuji se také že servis by si účtoval částku, převyšující nákup celého počítače, můžete mi poradit jak postupovat?
Děkuji a s pozdravem
Lubomír Fabig
777559035


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 13:04, před 11 lety

Záruční doba na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Spotřebitel může v této době zboží reklamovat, pokud vykazuje vady.
V případě rozporu mezi tvrzením prodejce a spotřebitele o povaze vady, má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 14:41, před 10 lety

Společnost Internet Retail a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.