Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#13554Mobilní telefon z EU distribuce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2016, před 8 lety

Květa Chlápková

Znění stížnosti

Dobrý den,

objednala jsem od tohoto prodejce mobilní telefon z EU distribuce. Telefon přišel bez českého návodu a s nabíječkou, která není určena pro naši síť. Tudíž mám vlastně mobil bez nabíječky a prodejce mi nabídla dodání nějaké redukce.

Zajímalo by mě, zda při dodání mobilního telefonu z EU distribuce je prodejce povinen dodat český návod a nabíječku, která odpovídá naší el. síti.

Děkuji Chlápková


Produkt

Apple Iphone 7


Požadované řešení

Chtěla bych klasickou nabíječku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2016 17:31, před 8 lety

Prodávající má ze zákona o ochraně spotřebitele povinnost informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaných výrobků a o způsobu použití a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití. Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout tyto informace spotřebitelce srozumitelně v písemném návodu. V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud nebylo dodáno k příslušenství k věci, jenž bylo součástí předmětu kupní smlouvy, jedná se o vadu. V takovém případě je vhodné uplatnit u prodávajícího reklamaci. Spotřebitelka by mohla jako nápravu žádat dodání tohoto příslušenství (nabíječky). Nebylo by to možné, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitelka také může požadovat místo výše uvedeného přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2017 14:01, před 8 lety

Dobrý den,
prosím o číslo objednávky nebo faktury, abych mohl zjistit více informací.
Děkuji.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 05:54, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.4.2017 07:41, před 8 lety


Květa Chlápková

Hodnocení:

Komentář: Mobilní telefon jsem vrátila.