Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
před časem jsme se zaregistrovala na zkušební měsíc do seznamky, zaplatila jsme 179 kč, po měsíci mi automaticky společnost navýšila tříměsíční platbu 2545kč,po uplynutí zkušební doby jsme už na seznamku nešla, odmítám zaplatit a pokračovat v tomto spolku, který pro mě nemá význam, prosím o ukončení a vyřešení této věci
v seznamce, pokud neplatite za jednotlive službïčky se k nikomu nedostanete blíž takže mám pocit že to jen placená hra
ukončení členství a pozastavení vymáhání platby , kterou jsem si sama neobjednala
|
Tweet |
Před uzavřením smlouvy je podnikatel povinen informovat spotřebitelku mimo jiné o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Tento údaj je povinen podnikatel spotřebitelce sdělit vždy. Pokud byl při nabízení služeb užit klamavý údaj nebo byl údaj o ceně opomenut, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
V zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil registrovala,
velice Vám děkujeme.
dobrý večer, moje emailová adresa je wlladyka@seznam.cz
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
User ID: 99d5dc8f75cb64da95b53995
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Vaňková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 14.10.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopis.
Děkujeme Vám.
dobrý den, já jsem jen zaplatila zkušební měsíc, poté jsme přestala na stránku chodit, nikde jsem nenašla ukončení členství, vaše stránky jsou nepřehledné,nikomu jsem nedala svolení k prodloužení členství jasně bylo na platbě napsáno jeden měsíc zkušebně, když nechci pokračovat, a členství ukončit pošlete mi prosím kontakt , nebo ukončete sami, ráda toto dořeším, opravdu nechci pokračovat Vaňková
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
User ID: 99d5dc8f75cb64da95b53995
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Vaňková.
Jak již bylo uvedené v rámci předešlé komunikace, prolongace Vašeho VIP členství je/ byla jasně uvedená v rámci Všeobecných obchodních podmínek be2, na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady. V případě jakýchkoliv dotazů či nesrovnalostí (včetně otázek spojených s prodloužením placeného členství a jeho výpovědí) je Vám kdykoliv k dispozici možnost kontaktovat Zákaznické centrum be2, kterou jste žel nevyužila.
V důsledku skutečnosti, že jste včas a řádně nevypověděla automatickou prolongaci svého VIP členství a své prodloužené VIP členství jste až doposud neuhradila, je vůči Vám v současnosti ze strany be2 evidovaný nedoplatek v celkové výši 2 545 Kč.
V případě jakýchkoliv dotazů spojených s jeho úhradou se prosím obraťte na naše Zákaznické centrum (prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz), respektive přímo na Oddělení pohledávek be2, které Vás již kontaktovalo ke dnům 01.12.2016 a 08.12.2016. Zde Vám kromě asistence při úhradě dlužného poplatku pomohou i s následným zrušením Vašeho profilu.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.