Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kde bych začala, zakoupila jsem balíček pro mě a přítele. Čekala jsem jak si odpočineme, ale opak je pravdou. Už první věc, která mě zarazila je, že mi přišel email o tom jak whirpool nefunguje a ať i přes to využiju voucher. S přítelem jsme i tak šli. Hned mě zarazilo, že do recepce se vůbec nedovoláte a když jsem to u recepce poznamenala nebyla na to žádná odpověď a recepční byla velice arogantní a povýšená. V šatnách bordel, voda.zima a skříňky poničené. Při vstupu nám bylo řečeno ať si kompenzaci za whirpool vyřešíme na baru, tam nám bylo řečeno že ona nic neví, že tam chodí jen má víkend ať to řešíme s masérem. Od kdy se řeší takové věci s masérem?! Ten nám řekl jen jednu možnou kompenzaci a jinak nám povídal pohádku a nezaplacení peněz z portálu a že vlastně žádná whirpool tam ani není ale na netu je stále nabízena...Pak nám bylo dokonce řečeno, že oficiální stránky nejsou ani jejich tak co to je?! Jinak prostor katastrofa, lehátek málo a lidé si je furt zabírají a nechají si tam ležet ručníky.. Když vyjdete že saun tak je tam podivná teplota, byla mi tam dost zima... V relaxační místnosti bez zabalení do prostěradla mrznete... Sprchy hned u saun jsou přesně naproti lehátkům... Jinak všude voda a špína, mám velký pochyb o hygieně, byli jsme ta celý den a nikoho jsme tam neviděli uklízet. Má baru nechutně špinavé skleničky a po upozornění žádná omluva a jen otrávený ksicht... Celkový dojem je katastrofa, naprosto neprofesionální personál, hygiena na nule, ceny hrůza a luxus jak se tváří? Vůbec! Jen si na netu na to hrají a odpočinek tu taky moc nečekejte, je tam moc lidí na takový prostor.
Lhaní, klamání
Jen jsem chtěla upozornit potenciální budoucí zákazníky
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Emailová adresa k doručení žádostí a podnětů platná pro hygienickou stanici Praha: podatelna@hygpraha.cz
Saunové centrum je povinno dodržovat provozní řád přírodního koupaliště a umělého koupaliště (plavecký bazén, koupelový bazén, bazén pro kojence a batolata, brouzdaliště) a sauny dle § 6c odst. 1 písm. f) zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, ve znění pozdějších předpisů.
Spotřebitel má právo na služby, které si objednal a zaplatil. Reklamaci může spotřebitel uplatnit z titulu vadného plnění poskytovatele, neboť služba neměla v souladu s § 2161 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku vlastnosti, které poskytovatel veřejně prezentoval, které byly v rámci smlouvy o zakoupení této služby ujednány a na základě reklamy spotřebitelem oprávněně očekávány.
Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat vadu. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitel jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Poskytovatel služby je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Popsané jednání společnosti by mohlo naplňovat skutkovou podstatu správního deliktu klamavá konání uvedeného v § 5 zákona o ochraně spotřebitele: " Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil."
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.