Společnost


Allegro Group CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1357Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2013, před 11 lety

Andrea LanDchinka Langrová

Znění stížnosti

Dobrý den, 4.10.2013 jsem si objednala přes Aukro kazetu profesionálních stínů,platba proběhla v pořádku,normálním bankovním převodem na účet.Dodání zboží bylo víc jak 10 dní,už je to přes měsíc a pořád nic.Sice se jedná o 340,- kč,ale v dnešní době každá koruna se počítá.Nevím jak dál situaci řešit,jestli jen čekat jestli dojde či ne,kontaktovat prodejce už nelze protože zboží bylo ke koupi pouze 10-20 dní,potom bylo smazáno.Nákup proběhl bez registrace přes to všechny mé údaje byly podle postupu správné.Byla bych ráda,buď za dodání objednaného a mnou zaplaceného zboží nebo vrácení peněz.Díky za pomoc.


Produkt

OČNÍ STÍNY 168 BAREV - PALETA OČNÍCH STÍNŮ


Požadované řešení

Vrácení peněz,dodání objednaného a zaplaceného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2013 11:47, před 11 lety

V případě, že dojde k uzavření kupní smlouvy (i prostřednictvím komunikace na dálku) je kupující povinný zaplatit prodejci kupní cenu a prodejce kupujícímu dodat zboží.
V případě, že se tak nestane, má kupující nárok na odstoupení dle § 517 občanského zákoníku.
Zároveň je třeba pohledávku uplatnit u prodejce, kterým dle nám dostupných informací Aukro není. Doporučujeme prodejce dohledat dle e-mailů potvrzujících objednávku nebo požádat Aukro o poskytnutí informací o prodejci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2013 10:27, před 11 lety

Dobrý den paní Langrová,

je nám líto potíží, které jste na Aukru měla. Kontaktní údaje na prodejce jste obdržela v automatickém emailu potvrzujícím nákup. Vždy doporučujeme se na prodávajícího obrátit s urgencí. Podle našich zkušeností se naprostá většina případů dořeší.

Pokud problém stále trvá, kontaktujte prosíme co nejdříve náš Zákaznický servis (kdykoli emailem přes kontaktní formulář http://aukro.cz/Contact2/Contact2.php nebo telefonicky v pracovní dny 9-16 na čísle 573 775 577), abychom mohli vše prověřit a pomoci Vám.

V případě, že by ani po naší urgenci nebylo zboží dodáno nebo vráceny peníze, můžete využít našeho Programu ochrany kupujících a získat od Aukra plnou finanční náhradu škody včetně poštovného.

Věřím, že se vše zdárně dořeší.

S přátelským pozdravem

Dominik Jambor
Aukro.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:25, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.