Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla jsem stálou zákaznicí Klenot TV až do té doby, než jsem si dovolila (1x) poslat zpět balíček s příliš subtilními šperky, abych si mohla objednat nějaké větší. (Na obrazovce se mi šperky zdály být větší, ale na postavě ani nebyly vidět). Balíček jsem poslala doporučeně hned druhý den se všemi náležitostmi, které požadovali vč. č. mého konta.Po uplynutí doby 1 měsíce, kdy slibují vrátit peníze (a taky hned poslat sms, že zboží převzali), jsem se rozhodla peníze zaurgovat. Ovšem narazila jsem na něco, čemu se říká "mrtvý brouk".Telefon, který firma Klenot uvádí, vůbec nefunguje (nedovolala jsem se). Zkoušela jsem se tedy domluvit přes přímé- živé vysílání s opěrátory. Ti mi přislíbili vyřídit můj vzkaz a předat můj telefon. Také jsem poslala několik mejlů. Jak v mejlech, tak operátorům jsem při posledním hovoru upozornila, že věc ohlásím a zveřejním v televizi (příp. v Černých ovcích). Ale ani po tomto sdělení se nestalo vůbec nic- firma Klenot prostě nereaguje. Vůbec.
Nejsem sama, ale i moje kamarádky, které si chtěly něco ze zboží vyměnit, nebo vrátit, narazily na "mrtvého brouka" ze strany Fy Klenot.
Snažím se zatím o zdvořilý přístup, ale nemyslím si, že firma Klenot si zdvořilý přístup vůbec zaslouží. Zdraví Blanka Šklíbová
Kód 6718 Sada zdobená zirkonypozlacená 18karátovým růžovým zlatem (Náušnice+Přívěsek+ Prsten) (19.7mm/62/L)za 801,-Kč + 144,- Kč poštovné a balné - celkem 945,- Kč.
Rozhodně si nechci postěžovat, ale chci vrátit moje peníze. Balíček jsem poslala doporučeně se všemi náležitostmi, takže ho dostali. Mám podací lístek. Jenže se ani neobtěžovali poslat SMS o jeho doručení, natož vrátit peníze.
Doufám, že případ bude vyřešen k mé spokojenosti a to co nejdříve.
S pozdravem Blanka Šklíbová.
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky jsou uvedeny v čl. 10.7. všeobecných obchodních podmínek společnosti TV CZ s.r.o. Je zde mimo jiné zmíněné, že prodávající zpracuje vrácení platby do 30 dní od doručení vráceného zboží do skladu společnosti. Pokud však spotřebitelka od smlouvy odstoupila v zákonné lhůtě 14 dní, výše uvedená smluvní záruka se neužije.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Spotřebitelka nás informovala, že případ byl úspěšně vyřešen. Stížnost proto uzavíráme.