Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.7.2013 jsem ve výše uvedené provozovně v Šumperku zakoupila noční košili za 1.429,-Kč jako dárek pro svoli dceru.
Narozeniny jsme slavili koncem července, kdy došlo k předání dárku.Dcera žije v Praze. V září t.r. mi dcera košili přivezla s tím, že až pojedu do Šumperka at ji vyreklamuji. Důvodem byly dvě praskliny o délce cca 3cm v krajce na prsou mimo šev.Košile nebyla ani jednou praná a oblečená byla pouze dvakrát.
Koncem září jsem odjela do Šumperka uplatnit reklamaci, kterou prodavačka bez výhrad přijala. Bylo mi řečeno, že obdržím vyrozumnění sms o vyřízení reklamace do 3Oti dnů, což se nestalo. V sobotu 2.11.2013 jsem navštívila prodejnu v Šumperku, kde mi prodavačka sdělila, že majitelka moji reklamaci neuznala což popsala na reklamačním lístku následně:
NA UVEDENOU REKLAMACI SE ZÁRUKA NEVZTAHUJE A TO Z DŮVODU ŽE KRAJKA JE VELICE DOBŘE ZAPRACOVÁNA - ZAPOŠITÁ.K PRASKNUTÍ DOŠLO ŠPATNOU ÚDRŽBOU NEBO NEVHODNÝM ZACHÁZENÍM. REKLAMACI POSUZUJEME JAKO NEUZNANOU. DATUM 10.10.2013.PODPIS
Osobně se domnívám, že jde o vadu materiálu a podotýkám že zboží nebylo prané a bylo použité běžným způsobem a to 2x.
Noční košile polské výroby Vanilla tmavomodré barvy modal s krajkovými aplikacemi na prsou a dol
kupní ceny ve výši 1.429,- Kč, mj.i pro ztrátu důvěry ve výrobek i prodejce
|
Tweet |
Jestliže se vada projeví do šesti měsíců ode dne převzetí věci, může spotřebitel uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. To znamená, že prodávající by musel dokázat, že se daná vada na věci nevyskytovala již při jejím převzetí. Nebude-li schopen prodávající tuto skutečnost prokázat, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku.
Paní Kolářová Božena se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.