Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
29.11. jsem na eshopu aaapapir.cz nakoupila papírový blok a 4ks reflexních pásek v domnění, že mi bude balíček doručen brzy.
Takto vypadá stránka se sledováním balíčku aktuálně 6.12. 1:02.
Datum Čas Depo Status Poznámka
30. 11. 2016 17:08 Externí číslo 37305200
30. 11. 2016 17:08 Zákaznická reference 131609930
30. 11. 2016 20:10 Ostrava Příjem na depo
30. 11. 2016 20:10 Ostrava Naložení na HB
30. 11. 2016 20:50 Ostrava Převzetí zásilky
1. 12. 2016 2:20 Překl. Modletice Průchod překladištěm
1. 12. 2016 5:51 Ruzyně Příjem na depo
1. 12. 2016 13:43 Ruzyně Nedoručení Doručit později
2. 12. 2016 11:54 Ruzyně Nedoručení Doručit později
3. 12. 2016 9:49 Ruzyně Naložení na rozvoz
3. 12. 2016 14:20 Ruzyně Nedoručení Příjemce nezastižen
Ráda bych upozornila, že 1.12. nikdo nekontaktoval, ani nikdo nic nedoručil.
2.12. mi přišla SMS, že bude balíček doručen. Nikdo nic nedoručil!
3.12. mi volal kurýr bez předchozí zprávy, že by měl být balíček doručen, zda jsem doma. Info o naložení na rozvoz bylo dopsáno až v sobotu večer, tudíž jsem ho nemohla čekat - během dne tam info nebylo. Když jsem řekla, že mi zboží mělo být doručeno včera (2.12.) kurýr mi arogantně řekl, že se asi kolegovi včera nechtělo, tak že bohužel. (tento pán v sobotu volal z telefonního čísla: 739 292 430). Zeptal se tedy kdy budu v pondělí doma, aby mi ho mohli doručit. Řekla jsem, že bych potřebovala aby to bylo dopoledne. Bylo mi řečeno, že teda uviděj, že snad jo. Celé pondělí 5.12. mi nikdo nic nedoručil. Opravdu nevím, zda na to úmyslně kašlou, nebo kde je chyba.
Nákup na eshopu aaapapir.cz - papírový blok a 4ks reflexních pásek
Rozhodně požaduji vrátit peníze za Vaše služby - Čili doprava + dobírka = 49 + 30 = 79,-
Jsem velice nespokojená z důvodu arogance a neinformovanosti klienta. Nemůžu doma být každý den a čekat, zda se někdo uráčí a přijede, nebo ne.
|
Tweet |
Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Občanský zákoník stanoví v § 2558, že dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem. Přepravní společnost odpovídá za škodu, kterou by způsobila příjemci balíku jeho nedoručováním.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.