Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jakýkoli balík, který mi má přijít ( jedno, zda balík na poštu, do ruky, dobírka apod.)( balíky obsluhuje pošta Nymburk) mi v Poděbradech nedoručují,i když jsme stále doma. Navíc mi ani nikdy nevhodí do schránky upozornění na uložení zásilky. Mám změnu ukládací pošty na Poděbrady 1 a stále mi balíky ukládají na Poděbrady 2, kde si je z důvodu nesmyslné otvírací doby nemohu vyzvednout( jsem pracující). Tento problém se táhne už léta, stále si stěžuji, volám ( telefony na poštách nikdo nebere) a pokaždé je problém stejný. Naposledy nyní. Mám uložené balíky na Poděbrady 2 a žádný lístek, naproti tomu odesílatelům stále přicházejí upozornění, že jsem si zásilku ještě nevyzvedla. Jak asi, když o nich nevim???? Ráda bych dala svému dodavateli šanci napravit chybu, ale děje se to neustále a dodavatele se ze svých chyb nepoučuje. Naopak, pokud se po dlouhém vyzvánění někam dovolám, svalují vinu na sebe navzájem ("to my ne, to pošta Poděbrady"...to my ne to pošta Nymburk")a dámy jsou velmi arogantní. Kdyby takovým způsobem pracovali v jiné firmě, než státní, v práci by nevydrželi ani den.
Odpověď od někoho kompetentního a zjednaná náprava - i do budoucna!!!
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na poskytování poštovní služby v souladu s dohodou subjektů. Uvedenou službu však nelze využít pro všechny typy zásilek. Dle obchodních podmínek podniku Službu poskytuje zdarma s výjimkou doslání Balíku Na poštu na jinou poštu, než bylo původně vyžadováno. V tomto případě je změna zpoplatněna dle aktuálního ceníku. Uložení zásilky na nové ukládací poště již není oznamováno.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.