Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28. 11 jsem odeslala platební příkaz k objednávce šátků pod VS 100436888, zatím mi nepřišlo ani žádné vyrozumnění, že se objednávka vyřizuje, o dodání zboží ani nemluvě. Prosím o zaslání infa. Děkuji Jana Masařová
V případě, že požadované zboží není skladem, prosím o vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (termín sjednaný při objednávce zboží), ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Vážená paní Masařová,
s dobou dodání je zákazník seznámen již před objednáním. Informaci o délce dodání jste měla přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky. U šátku, který jste si objednala jste měla tučně vyznačeno, že je skladem u dodavatele a doba dodání je 15-60 dní od data odeslání.
Zásilka Vám byla před 6 dny ze zahraničí odeslána. Prosíme Vás tedy o vyčkání.
Veškeré informace o objednávky Vám byly zasílány na Vámi zadanou emailovou adresu sklenenkax@seznam.cz
Přeji Vám pěkný den,
Bára Libotovská
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.