Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1359Neuspokojivé řešení pojistky proti poškození / rozbití

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2013, před 11 lety

Josef Oberdorfer

Znění stížnosti

- Ve společnosti Alza jsem zakoupil tablet. Byla mi nabídnuta tzv. „pojistka na blbost“, kde při poškození i vlastní vinou mi bude zboží nahrazeno novým.

- Dceři tablet upadl a rozbil se display. Rozhodli jsme se tedy pojistku ve společnosti Alza uplatnit.

- Dostali jsem sice jiný tablet stejné značky, jako náhradu v rámci dané pojistky, ale tento tablet již není nový, vykazuje znaky používání (poškrábání apod.). Není nám známo jeho stáří a tak ani nevíme, jak dlouho bude mít baterie v zařízení dostatečnou kapacitu apod.

- Když jsem se vůči tomu ohradili, bylo nám řečeno, „že můžeme být vůbec rádi, že jsme něco dostali“. Přitom šlo o placený nadstandard z naší strany - pojistku.

- K novému zboží jsme nedostali žádné další doklady. Nevíme, jak dlouhou záruku nyní máme. Nelíbí se nám, že jsme dostali použité zboží a nejsme spokojeni ani s arogantním jednáním prodejce.


Produkt

Tablet Sencor Element 7V2 4GB + Pojištění 2 roky (RF007a2)


Požadované řešení

- V rámci z naší strany zaplacené pojistky: poskytnutí stejného zařízení, ale nového, nepoužívaného.

- Poskytnutí veškerých dostupných informací o novém zařízení (do kdy nám platí záruka, jestli platí pojistka dále nebo ne apod.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 10:36, před 11 lety

Konkrétní nárok se řídí uzavřenou pojistnou smlouvou nebo k tomu připojenými pojistnými podmínkami.
V případě, že je v pojistné smlouvě nebo v pojistných podmínkách uvedena výměna zboží, tak se má jednat o zboží stejného typu a nové. To platí samozřejmě také v případě, že je výslovně stanoveno v pojistné smlouvě nebo v pojistných podmínkách, že se má jednat o zboží nové.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2013 09:04, před 11 lety

Vážený pane Oberdorfer,

jako řešení tohoto problému navrhuji výměnu Vašeho zařízení za nový kus.

Pokud s tímto řešením souhlasíte, zastavte se na reklamačním oddělení u kolegy Michala Nytry, který s Vámi celý případ procesně dořeší.

Omlouvám se za komplikace.

S pozdravem,

Jan Melicherík
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.