Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
- Ve společnosti Alza jsem zakoupil tablet. Byla mi nabídnuta tzv. „pojistka na blbost“, kde při poškození i vlastní vinou mi bude zboží nahrazeno novým.
- Dceři tablet upadl a rozbil se display. Rozhodli jsme se tedy pojistku ve společnosti Alza uplatnit.
- Dostali jsem sice jiný tablet stejné značky, jako náhradu v rámci dané pojistky, ale tento tablet již není nový, vykazuje znaky používání (poškrábání apod.). Není nám známo jeho stáří a tak ani nevíme, jak dlouho bude mít baterie v zařízení dostatečnou kapacitu apod.
- Když jsem se vůči tomu ohradili, bylo nám řečeno, „že můžeme být vůbec rádi, že jsme něco dostali“. Přitom šlo o placený nadstandard z naší strany - pojistku.
- K novému zboží jsme nedostali žádné další doklady. Nevíme, jak dlouhou záruku nyní máme. Nelíbí se nám, že jsme dostali použité zboží a nejsme spokojeni ani s arogantním jednáním prodejce.
Tablet Sencor Element 7V2 4GB + Pojištění 2 roky (RF007a2)
- V rámci z naší strany zaplacené pojistky: poskytnutí stejného zařízení, ale nového, nepoužívaného.
- Poskytnutí veškerých dostupných informací o novém zařízení (do kdy nám platí záruka, jestli platí pojistka dále nebo ne apod.)
|
Tweet |
Konkrétní nárok se řídí uzavřenou pojistnou smlouvou nebo k tomu připojenými pojistnými podmínkami.
V případě, že je v pojistné smlouvě nebo v pojistných podmínkách uvedena výměna zboží, tak se má jednat o zboží stejného typu a nové. To platí samozřejmě také v případě, že je výslovně stanoveno v pojistné smlouvě nebo v pojistných podmínkách, že se má jednat o zboží nové.
Vážený pane Oberdorfer,
jako řešení tohoto problému navrhuji výměnu Vašeho zařízení za nový kus.
Pokud s tímto řešením souhlasíte, zastavte se na reklamačním oddělení u kolegy Michala Nytry, který s Vámi celý případ procesně dořeší.
Omlouvám se za komplikace.
S pozdravem,
Jan Melicherík
Manažer reklamací