Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 149 stížnostech.

#13592Plná sazba po převedení čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2016, před 8 lety

Jan Kočárník

Znění stížnosti

Dobrý den,
pracuji ve velké firmě a jedním z bonusů co mám je možnost levného tarifu pro rodinu a blízké. Jelikož jsem zjistil, že moje přítelkyně platí pres 550Kč za tarif kde má 250mb dat a žadné znatelné výhody ve volaní, rozhodl jsem se že ji číslo nechám převést pod sebe, tudíž pod operatorá T-mobile kde bude mít za 250Kč 3Gb dat a jiné výhody. Podal jsem žádost které bylo vyhověno a 8.11. se převedlo číslo. Dne 4.12. přišlo přítelkyni vyúčtování
od Vodafonu za měsíc Listopad za plnou sazbu 550 Kč. Příjde mi naprosto urážlivé platit za celý měsíc tarifu když byl tarif zrušen. T-Mobile poslal vyúčtování ponížené o těch prvních 8dní v měsíci něž došlo k převodu a to my příjde jako férové jednání. V obchodních podmínkách Vodafonu jsem nenašel zmínku o tom že by se i za 1 den používání tarifu měla platit plná měsíční sazba.


Produkt

Tarif Smart 250


Požadované řešení

Požadovali by jsme vyúčtování které odpovídá 8mi dnům používání tarifu místo plné měsíční sazby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2016 09:55, před 8 lety

U smlouvy uzavřené na dobu neurčitou a bez závazku se výpověď podává operátorovi podle jeho obchodních podmínek, které musí být v souladu se zákonem. Podmínky pro výpověď se u jednotlivých společností liší. Délka výpovědní doby smluv na dobu neurčitou bývá i několik týdnů, během které spotřebitel čeká na ukončení smluvního vztahu.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2016 08:42, před 8 lety

Hezký den, pane Kočárníku,

rád vše vysvětlím.

Ve Všeobecných podmínkách najdete informaci o účtování poplatku při zrušení/přenosu čísla v bodě 6.3:

"Rádi bychom vás upozornili na to, že pokud není v podmínkách jednotlivé služby stanoveno jinak, je vám měsíční poplatek za službu (zejména tarify či balíčky v rámci tarifů) zaúčtován vždy k prvnímu dni zúčtovacího období, a dále, že při deaktivaci služby v průběhu zúčtovacího období, tj. i při přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli, nebude výše měsíčního poplatku za službu krácena."

Služby jsme proto účtovali v pořádku v souladu s platnými podmínkami. Při přenosu čísla je na zákazníkovi, jaké datum přenosu si nastaví. My doporučujeme volit takové, aby bylo před koncem zúčtovacího období.

Pokud s vystaveným Vyúčtováním nesouhlasíte, máte samozřejmě právo na to, ho reklamovat. Můžete to udělat písemně na adrese: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Kolegové vše prověří a nejpozději do 30 dní reklamaci uzavřou.

Přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 11:31, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2017 04:58, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.