Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13594Nemožnost využití voucheru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2016, před 8 lety

Petr Domin

Znění stížnosti

Zakoupil jsem na portalu Kouzelny deda voucher slibujici romanticky balicek wellnes za 1600. Po dlouhe cekaci dobe na objednani jsem si s pritelkyni zaridil volno v praci a objednali se. Den pred terminem nam prise mail, ze nam rusi rezervaci ze maji technicke problemy. Zkusil jsem to tedy po nejake dobe znovu a stejny scenar. Tesne pred udalosti mi termin zrusili s vymluvou na technicke problemy.Na me emaily s zadosti o vraceni penez neodpovidaji, telefon nezvedaji. Uz ani neni mozne zarezervovat pozadovane sluzby. Na portalu kouzelny deda taktez nikdo nereaguje ma mail a telefon je stale nedostupny.


Produkt

voucher 1163v695e851b2d


Požadované řešení

Vraceni cele castky 1590 kc. Uz nemam nejmesi chut do centra jit, ikdyby mi to opet nabidli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2016 09:17, před 8 lety

Jelikož se podnikatel domluvil se spotřebitelem na termínu poskytnutí služby, za kterou již spotřebitel zaplatil, přijal tak závazek tuto službu poskytnout.

Strana, která se zavázala poskytnout službu v určitém termínu (důkazem může být emailová korespondence mezi spotřebitelem a společností), má povinnost tak učinit. Pokud se tak nestalo, může spotřebitel požadovat nápravu. Není-li to možné, znamená to podstatné porušení smluvních povinností. Podstatné je takové porušení povinností, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala (nemožnost využití služby).

V případě odstoupení od smlouvy si strany vrátí to, co si plnily. Za této situace má spotřebitel nárok na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2017 21:39, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.