Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem na portalu Kouzelny deda voucher slibujici romanticky balicek wellnes za 1600. Po dlouhe cekaci dobe na objednani jsem si s pritelkyni zaridil volno v praci a objednali se. Den pred terminem nam prise mail, ze nam rusi rezervaci ze maji technicke problemy. Zkusil jsem to tedy po nejake dobe znovu a stejny scenar. Tesne pred udalosti mi termin zrusili s vymluvou na technicke problemy.Na me emaily s zadosti o vraceni penez neodpovidaji, telefon nezvedaji. Uz ani neni mozne zarezervovat pozadovane sluzby. Na portalu kouzelny deda taktez nikdo nereaguje ma mail a telefon je stale nedostupny.
voucher 1163v695e851b2d
Vraceni cele castky 1590 kc. Uz nemam nejmesi chut do centra jit, ikdyby mi to opet nabidli
|
Tweet |
Jelikož se podnikatel domluvil se spotřebitelem na termínu poskytnutí služby, za kterou již spotřebitel zaplatil, přijal tak závazek tuto službu poskytnout.
Strana, která se zavázala poskytnout službu v určitém termínu (důkazem může být emailová korespondence mezi spotřebitelem a společností), má povinnost tak učinit. Pokud se tak nestalo, může spotřebitel požadovat nápravu. Není-li to možné, znamená to podstatné porušení smluvních povinností. Podstatné je takové porušení povinností, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala (nemožnost využití služby).
V případě odstoupení od smlouvy si strany vrátí to, co si plnily. Za této situace má spotřebitel nárok na vrácení peněz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.