Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na veletrhu Dům a zahrada Liberec v roce 2012 jsme zakoupili tento magický rotační mop : http://rono.cz/index.php?rotacni-mop-360-s-vylevkou&stranka=detail&sekce=11&zbozi=135 . Prodejce ho uváděl jako produkt české firmy. Bohužel cca po šesti až deseti použitích se ochodilo plastové převodové kolečko u nášlapu, které pohání odstředivý koš. Jedná se jasně o špatný materiál. Jelikož mop je větších rozměrů , rozhodli jsme se pro reklamaci na další výstavě, ne zaslání poštou , kvuli vysokým nákladům. Na veletrhu v roce 2013 jsme vyhledali prodejce a jakmile jsme řekli, že máme reklamacvi, začal na nás prodejce křičet, že mop neumíme používat, že jsme si ho zničili sami a že o žádné reklamci nebude mluvit a at okamžitě vypadneme. Na krabici je malým obrázkem uvedeno, že nášlapný mechanismus se má používat s nohou ve vzduchu a ne s patou na zemi, tímto se prodejce oháněl. Ale podle mého názoru je síla, kterou působí noha celou váhou daleko větší, než s patou na zemi a že to nemůže mít na ochození plastového mechanizmu vliv - navíc mop má na krabici "profesionální". Odešli jsme tedy s nepořízenou. Zkusila jsem kontaktovat prodejce mejlem, ovšem se stejným výsledkem. Od koupě nemáme paragon (nejsme si jisti,ale myslíme, že ani nebyl vystaven). Prodejce mi na to odpověděl, že bez paragonu (ikdyž mám svědka koupě) se se mnou nebude vůbec bavit , že on je pouze hlavní dovozce mopů a že jsem jej mohla zakoupit u někoho jiného. Tímto jsme zjistili, že jsme navíc byli i oklamání ohledně toho, že výrobek je český. Jediná nabídka ze strany prodejce nabídnutí prodeje nového systému za cca 250 kč. Jenže ten se zase ochodí a začne to nanovo..
MAGICKÝ ROTAČNÍ MOP 360° s výlevkou
Vrácení částky vynaložené na nákup mopu a dvou náhradních hlavic. Cenu lze dohledat určitě v systému prodejce, měl by vědět, za kolik peněz prodával mopy v roce 2012 na výstavě v Liberci.
|
Tweet |
Spotřebitel musí k uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace zboží) prokázat, že věc byla koupena u prodejce.
Prokázat takovou skutečnost je možné účtenkou, jiným dokladem o koupi, dále například i výpisem z účtu při platbě kartou atd.
Prodejce je pak povinen takové zboží do reklamace přijmout v 24 měsíční záruční lhůtě a vystavit o této skutečnosti písemné potvrzení (tzv. reklamační protokol) dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Subjekt Novák Roman se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.