Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
DPD mělo doručit námi objednané zboží s tím, že udali termín dodání, který nedodrželi. Na základě naší urgence nám bylo sděleno řidičem, že v jejich systému jsou evidovány 3 zásilky na naší adresu a on měl na autě jen dvě a proto k nám nejel.
Při našem telefonátu na linku společnosti, jsme byli informováni, že balíček bude doručen druhého dne. Což se nestalo.
Tímto způsobem čekáme již více než týden.
Zásilková společnost
Rád bych zjistil, jestli máme nárok na kompenzaci, minimálně v podobě vrácení poštovného a to buď firmě, která za dopravu zaplatila, nebo nám, jakožto zákazníkovi, kterému bylo dopravné účtováno.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitel službu reklamovat a žádat přiměřenou slevu nebo vrácení peněžních prostředků zaplacených za neposkytnutou službu.
Doba vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní ode dne uplatnění a zaslání všech potřebných dokumentů. Protokol s vyjádřením zasílá přepravce poštou na adresu plátce přepravy, popřípadě dle dohody na uvedenou emailovou adresu. Podrobnější informace jak postupovat v reklamaci je možné vyhledat na webové adrese společnosti: http://public.dpd.cz/ocm/
Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.