Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.9.2011 jsem si prostřednictvím slevového portálu Nebeslev.cz zakoupila poukaz na Romantický let balonem pro dva kdekoliv v české republice. Jelikož s poskytovatelskou firmou Kuptonej nebyla možnost se domluvit na termínu letu, jelikož bud bylo vyprodáno, nebyla společnost nebo byly termíny před letem rušeny a nakonec byl let změněn na skupinový, zažádala jsem 12.8.2013 o vrácení peněz. Dle uvedené garance 100% spokojenosti, kterou má na svých stránkách Nebeslev , jsem však do 30-ti dnů vynaložené finance ve výši 2899 kč na můj účet neobdržela a nestalo se tak dodnes. V emailové komunikaci se stále jen vymlouvají na nedostak financí, řešení jiných problémů a slibují vyplácení začátkem příštího roku.
Poukaz na romantický let balonem pro dva kdekoliv v České republice
Vrácení peněz na účet do 30-ti dnů dle uvedené garance spokojenosti.
Číslo účtu v mejlové komunikaci s portálem Nebeslev nebo na vyžádání ihned zašlu referentovi Nebeslev pro převod peněz.
|
Tweet |
Zde záleží na tom, zda je Nebeslev s.r.o. ve vztahu ke spotřebiteli pouze zprostředkovatelem koupě mezi spotřebitelem a jiným prodejcem nebo zda je Nebeslev přímo tím prodejcem.
Dle tohoto je také potřeba vůči příslušnému subjektu uplatnit své nároky.
Společnost Nebeslev s.r.o. je nyní v insolvenci dle údajů v insolvenčním rejstříku.
Pokud tedy nárok směřuje ke společnosti Nebeslev s.r.o., tak je potřeba svoji pohledávku přihlásit v probíhajícím insolvenčním řízení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: