Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#13610Likvidace pojistné události

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2016, před 8 lety

Jakub Marušák

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 5.8.2016 došlo na mém vozidle k poškození čelního skla důsledkem odlétnutí kamínku od kola řidiče nákladního vozidla, druhý den po nehodě byl sepsán záznam o dopravní nehodě přímo na dispečingu firmy řidiče kamionu, protože řidič odmítl cokoliv podepisovat i komunikovat.

Následně jsem tedy uplatnoval škodu u České pojištovny která by měla hradit škodu z povinného ručení firmy. Případ byl u ČP zaregistrován, technik po několika dnech přijel auto nafotit, a přebral všechny potřebné dokumenty. Nechal jsem si tedy čelní sklo v servise vyměnit a fakturu zaslal také na pojištovnu. Tudíž měla veškeré potřebné dokumenty, protistrana udělala to samé.

Pojištovna poté připad začlala řešit a po třech měsících jsem se dozvěděl že se stále nemohou spojit s řidičem nákladního vozidla a tudíž se celý případ stále vleče.

Má pojištovna zákonnou lhůtu na vyřízení likvidace?


Požadované řešení

proplacení nákladů na výměnu čelního skla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 11:57, před 8 lety

Pojistitel je povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla pojistná událost prokazatelně oznámena. Nelze-li ukončit šetření nutná k zjištění pojistné události, rozsahu pojistného plnění nebo k zjištění osoby oprávněné přijmout pojistné plnění do 3 měsíců ode dne oznámení, pojistitel oznamovateli sdělí, proč nelze šetření ukončit. Požádá-li o to oznamovatel, sdělí mu pojistitel důvody v písemné formě. Pojistitel poskytne osobě, která uplatňuje právo na pojistné plnění, na její žádost přiměřenou zálohu na pojistné plnění. To neplatí, je-li rozumný důvod poskytnutí zálohy odepřít.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2016 14:03, před 8 lety

Vážený pane Marušáku,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.12.2016 10:25, před 8 lety


Jakub Marušák

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc, na základě této stížnosti se ČP aktivněji snažila kontaktovat řidiče nákladního vozidla, a podařilo se událost uzavřít.