Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#13614Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2016, před 8 lety

Tomaš Štech

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.11. mi skřínka 405 vzala 90 Kč, ale nešla zavřít a stále svítilo 80 Kč. Zavolal jsem proto na číslo 602237967 kde mi pán sdělil, že se mám obrátit na Vás že mi peníze pošlete na BÚ. Děkuji Štech


Požadované řešení

Poslani peněz na BÚ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2016 19:40, před 8 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2016 12:47, před 8 lety

Dobrý den pane Štech,
velice se omlouváme za problémy, které jste měl s úschovní schránkou na Hlavním nádraží v Praze. Částku 90,- Kč vám určitě vrátíme, jen žádáme o uvedení čísla účtu, kde vám reklamovanou částku máme zaslat. Můžete i na náš e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Eurogames bis, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2017 17:44, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 08:25, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.