Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 27.11. mi skřínka 405 vzala 90 Kč, ale nešla zavřít a stále svítilo 80 Kč. Zavolal jsem proto na číslo 602237967 kde mi pán sdělil, že se mám obrátit na Vás že mi peníze pošlete na BÚ. Děkuji Štech
Poslani peněz na BÚ
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den pane Štech,
velice se omlouváme za problémy, které jste měl s úschovní schránkou na Hlavním nádraží v Praze. Částku 90,- Kč vám určitě vrátíme, jen žádáme o uvedení čísla účtu, kde vám reklamovanou částku máme zaslat. Můžete i na náš e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Eurogames bis, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.