Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13616Okradli mě o 100 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2016, před 8 lety

Pavel Lhotský

Znění stížnosti

Koupil jsem Nescafe 3v1. Cena u zboží byla 29.90 Kč Na kase mi účtovali 39.90 Kč. Vrátil jsem se a řekl prodavačce že mi účtovala jinou cenu než je na regále. Donesete mi lístek a já vám to vratim. Zněla odpověď prodavacky. Jaké bylo moje překvapení, když jsem po 5min.přišel zpět do Penny a paní prodavačka mi ukazuje cenu 39.90 Kč.nez jsem přišel tak cenovky přehodili a dělali ze o ničem neví. To je tak sprosté! Že mě už okradli několikrát budiž, ale tohle je vrchol drzosti!!!!


Produkt

Nescafe 3 v 1


Požadované řešení

Udělat kontrolu se zaměřením na ceny a výměna vedoucí pracovnice!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2016 09:12, před 8 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinen dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2017 21:19, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.