Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Koupil jsem Nescafe 3v1. Cena u zboží byla 29.90 Kč Na kase mi účtovali 39.90 Kč. Vrátil jsem se a řekl prodavačce že mi účtovala jinou cenu než je na regále. Donesete mi lístek a já vám to vratim. Zněla odpověď prodavacky. Jaké bylo moje překvapení, když jsem po 5min.přišel zpět do Penny a paní prodavačka mi ukazuje cenu 39.90 Kč.nez jsem přišel tak cenovky přehodili a dělali ze o ničem neví. To je tak sprosté! Že mě už okradli několikrát budiž, ale tohle je vrchol drzosti!!!!
Nescafe 3 v 1
Udělat kontrolu se zaměřením na ceny a výměna vedoucí pracovnice!
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinen dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.