Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.7.2012 jsem uzavřela s p. Kudrnou smlouvu na rekonstrukci bytu, rekonstrukce byla provedena špatně,nebyl mi osobně předán předávací protokol o rekonstrukci, pouze poslán mailem bez mého podpisu, nebyla dodána revize elektřiny, termostat ke kotli, který v bytě byl již před rekonstrukcí(p.Kudrna, tvrdí, že v bytě žádný nebyl, tak ho přece nebude dodávat), již od května řeším reklamaci ventilu u topení v koupelně, bez jakékoli reakce.Snaha komunikace z mé strany nebyla akceptována od p. Kudrny.Dne 23.10.2013 jsem mu posílala doporučený dopis po vaší radě s dodejkou, ale dopis se mi 12.11. 2013 vrátil, protože si ho p. Kudrna nevyzvednul, což jsem předpokládala.A nedostala jsem žádné záruční listy od věcí, které kupoval p. Kudrna.Bohužel nejsem sama, kdo má s firmou takovéto zkušenosti!!!!!
Řádné vyřešení reklamace + dodání chybějícího termostatu + revize
|
Tweet |
Smlouva o rekonstrukci je pojmově smlouvou o dílo, konkrétně smlouvou o úpravě věci. Je-li věc opravena nebo upravena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady. Zhotovitel je povinen vadu odstranit nejdéle v dohodnuté lhůtě. Nelze-li vadu odstranit nebo neodstraní-li ji zhotovitel v dohodnuté lhůtě, anebo vyskytne-li se vada znovu, má objednatel právo na zrušení smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny opravy nebo úpravy dle §655 občanského zákoníku.
Jestliže byly v rámci celkové rekonstrukce některé věci nově zakoupeny, byla ohledně těchto věcí uzavřena zvlášť kupní smlouva. Odpovědnost za vady ohledně těchto věcí se tedy řídí ustanovením občanského zákoníku o odpovědnost za vady prodané věci, §619 a násl.. Zde je také stanovena povinnost prodávajícího na žádost kupujícího poskytnout záruku písemnou formou, tedy záruční list.
Subjekt Kudrna Jiří se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.