Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#13622Neuznané ukončení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2016, před 8 lety

Alois Ondracek

Znění stížnosti

Smlouva s Bohemia Energy byla sepsána 28.1.2011.Již potřetí se pokoušíme ukončit smluvní vztah s Bohemia Energy.Po první výpovědi nám řekli,že výpověď byla podána ke špatnému datu,ale správné datum nám nechtěli zdělit,prý si ho musíme zjistit sami.V roce 2014 jsme znovu žádali o ukončení smluvního vztahu.Žádost byla podána v termínu.Dne 8.12.2014 měsíc před vypršením smlouvy přišel pracovník Bohemia Energy a chtěl,aby mu manžel podepsal,že ukončujeme smlouvu s Bohemia Energy a ke komu přecházíme.Při podpisu mu podstrčil dodatek ke stávající smlouvě o které manžel vůbec netušil.Je to velice smutné,že někdo takovými nekalými prostředky dovede podvést osmdesátiletého manžela.Pak nám přišel výhružný dopis,pokud nezrušíme nové smlouvy se společností RWE a EON,tak budeme platit sankce.Tak jsme tu podvodně podepsanou smlouvu dodrželi.Letos jsme podle dodatkové smlouvy dali opět výpověď.Tato dodatková smlouva byla sepsána 8.12.2014 na dobu 24 měsíců.Výpověď byla dána 10.8.2016 to znamená,že byla podána v termínu,ale Bohemia Energy ji opět zamítla,z důvodu špatného data.Datum ukončení smlouvy si dělají podle toho,jak se jim to hodí.Když jsem se telefonicky informovala na Bohemia Energy které datum je správné,tak mi pracovník Bohemia Energy řekl,že dodatková smlouva přebíjí smlouvu původní.30.11.2016 jsem poslala stížnost e-mailem na Bohemia Energy,nikdo mě neodpověděl,pak jsem napsala ombudsmanovi,nakonec jsem je kontaktovala telefonicky a do dnešního dne nic nevyřešili,prý na to mají měsíc a zítra smlouva vyprší.


Produkt

EAN:85918240020454241,EIC:27ZG600Z01617389


Požadované řešení

Žádám o ukončení smluvního vztahu v co nejkratší době,protože do zítřka to asi nevyřeší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2016 08:33, před 8 lety

Společnost je na žádost spotřebitelky povinna spotřebitelce sdělit informace o době trvání smlouvy. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který jí může Energetický regulační úřad udělit pokutu.

Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4855/dtest-vyuzijte-pravo-na-pravdive-a-uplne-udaje-pri-zmene-dodavatele.

Dodavateli je zapotřebí prokazatelně doručit žádost o ukončení sjednané smlouvy a smluvní vztah by měl být následně ukončen v souladu s podmínkami sjednané smlouvy.

Nebude-li stížnost ze strany společnosti řešena, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2016 11:06, před 8 lety

Dobrý den, pane Ondráčku,

shora uvedený požadavek byl zároveň přijat prostřednictvím e-mailové adresy 1aondracek@seznam.cz dne 4.12.2016, kolegyně z kanceláře Ombudsmana se Vašemu požadavku věnuje a v nejbližším možném termínu obdržíte písemné vyjádření. Věřím, že s navrhovaným řešením budete spokojený.

V případě dalších požadavků se na mě neváhejte znovu obrátit.

S pozdravem a přáním příjemného dne,

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2016 13:34, před 8 lety


Alois Ondracek

Hodnocení: