Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Smlouva s Bohemia Energy byla sepsána 28.1.2011.Již potřetí se pokoušíme ukončit smluvní vztah s Bohemia Energy.Po první výpovědi nám řekli,že výpověď byla podána ke špatnému datu,ale správné datum nám nechtěli zdělit,prý si ho musíme zjistit sami.V roce 2014 jsme znovu žádali o ukončení smluvního vztahu.Žádost byla podána v termínu.Dne 8.12.2014 měsíc před vypršením smlouvy přišel pracovník Bohemia Energy a chtěl,aby mu manžel podepsal,že ukončujeme smlouvu s Bohemia Energy a ke komu přecházíme.Při podpisu mu podstrčil dodatek ke stávající smlouvě o které manžel vůbec netušil.Je to velice smutné,že někdo takovými nekalými prostředky dovede podvést osmdesátiletého manžela.Pak nám přišel výhružný dopis,pokud nezrušíme nové smlouvy se společností RWE a EON,tak budeme platit sankce.Tak jsme tu podvodně podepsanou smlouvu dodrželi.Letos jsme podle dodatkové smlouvy dali opět výpověď.Tato dodatková smlouva byla sepsána 8.12.2014 na dobu 24 měsíců.Výpověď byla dána 10.8.2016 to znamená,že byla podána v termínu,ale Bohemia Energy ji opět zamítla,z důvodu špatného data.Datum ukončení smlouvy si dělají podle toho,jak se jim to hodí.Když jsem se telefonicky informovala na Bohemia Energy které datum je správné,tak mi pracovník Bohemia Energy řekl,že dodatková smlouva přebíjí smlouvu původní.30.11.2016 jsem poslala stížnost e-mailem na Bohemia Energy,nikdo mě neodpověděl,pak jsem napsala ombudsmanovi,nakonec jsem je kontaktovala telefonicky a do dnešního dne nic nevyřešili,prý na to mají měsíc a zítra smlouva vyprší.
EAN:85918240020454241,EIC:27ZG600Z01617389
Žádám o ukončení smluvního vztahu v co nejkratší době,protože do zítřka to asi nevyřeší.
|
Tweet |
Společnost je na žádost spotřebitelky povinna spotřebitelce sdělit informace o době trvání smlouvy. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který jí může Energetický regulační úřad udělit pokutu.
Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4855/dtest-vyuzijte-pravo-na-pravdive-a-uplne-udaje-pri-zmene-dodavatele.
Dodavateli je zapotřebí prokazatelně doručit žádost o ukončení sjednané smlouvy a smluvní vztah by měl být následně ukončen v souladu s podmínkami sjednané smlouvy.
Nebude-li stížnost ze strany společnosti řešena, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den, pane Ondráčku,
shora uvedený požadavek byl zároveň přijat prostřednictvím e-mailové adresy 1aondracek@seznam.cz dne 4.12.2016, kolegyně z kanceláře Ombudsmana se Vašemu požadavku věnuje a v nejbližším možném termínu obdržíte písemné vyjádření. Věřím, že s navrhovaným řešením budete spokojený.
V případě dalších požadavků se na mě neváhejte znovu obrátit.
S pozdravem a přáním příjemného dne,
Monika Schneiderová
Hodnocení: