Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13624Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2016, před 8 lety

Jaromír Doležel

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zde volant thrustmaster tx 458 italia na kterem jsem občas hrával jednou večer jsem sel spát po probuzení sem si všiml ze brzdový pedál vylézá z tela pedalu ven a plast ktery drží vrátný tlak pedalu ktery je jeste podepřen pridavnou pružinou se roztříštil. Zbylé elementy po prasknutí a jejich struktura lomu jasne naznacuje ze poškození došlo vlivem nadměrného vnitřního tlaku protože vyse zmineny brzdovy pedal ma dve pružiny jednu zakladni stejnou jak plynový pedál plus jednu vynutou aby byl jasny rozdil v tuhosti mezi brzdovým a plynovým pedalem závada nebyla ze strany czc uznána a servis se vyjádřil tim ze zarizeni bylo poškozeno nespravnou manipulací. Mám osobní auto ford mondeo a kdybych v tomto aute musel na brzdovy pedál pusobit stejnou silou jako na brzdovy pedal volantu k dosazeni maximalniho seslapnuti tak bych si rozbyl hlavu o celni sklo!!z toho vyplývá ze jde o konstrukční vadu pruziny jsou silnejsi nez mez lomu zadrzneho materiálu


Produkt

Thrustmaster tx 458 italia s.c. 458t159f200232


Požadované řešení

Požaduji vymenu pedálu protože byla reklamace nepravem neuznaná u herniho zařízení v teto cenove kategorii by meli bit kvalitnejsi komponenty nez jenom v radech stokorun


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2016 19:46, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2016 13:20, před 8 lety

Dobrý den pane Doležel.

Pokud servis vaši reklamaci neuznal, doporučuji si nechat na poškození vypracovat znalecký posudek. S posudkem poté zboží znovu reklamujte. Proplacení nákladů za znalce poté můžete žádat v rámci nutných nákladů na reklamaci.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 15:22, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nyní žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2017 05:50, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.