Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 16.11.2016 objednáno zboží,zaplaceno převodem, 21.11. došla od obchodu mailem informace "Zboží expedováno" . Datum doručení 22.11.2016 přepravní společnost Intime. 22.11. zboží nedorazilo, při zadání čísla do vyhledávání zásilky se mi vrací pouze zpráva, že neevidují žádnou zásilku s tímto číslem. 23.11. zasílám přes kontaktní formulář na stránkách obchodu dotaz a žádost o prověření. 24.11. Zpětné info, že předávají na příslušné odd. 28.11. znovu já! píši, že stále nemám informaci o zásilce.29.11. odpověď "Bohužel se vyskytly technické problémy, kvůli kterým nebylo možné zboží z Vaší objednávky doručit" a že zboží již není skladem. Následovalo několik výměn mailů, kdy jsem se dozvěděla, že se "se něco stalo na depu přepravce, jelikož zboží se od 21/11 nepohnulo, dle nich došlo k poškození zásilky." Následně bylo zboží skladem, ovšem nemohou mi ho zaslat, protože neumí přepárovat peníze, pouze pokud udělám novou objednávku, kterou si znova zaplatím. Po mém odmítnutí tedy čekají na vratku zboží od přepravce, aby mi mohli vrátit peníze!!! Na peníze stále čekám! Nechápu co já mám společného s jejich problémy s přepravní společností. Zboží mi nebylo dodáno a ani nebude, takže žádám okamžité vrácení peněz a nechci čekat na nějakou jejich vratku.
1 × Barbie Mořská panna růžová,
Okamžitě vrátit peníze
|
Tweet |
V případě zrušení již zaplacené objednávky zboží na základě dohody smluvních stran se uplatní obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).
Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.
Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.
Vážená paní Kohoutová,
je mi velice líto, že došlo k těmto nepříjemnostem v rámci Vaší objednávky a vyřízení vrácení platby se dostalo do této nestandardní lhůty.
Dnešním dnem již nám bylo zboží vráceno zpět na náš sklad a byl předán urgentní požadavek na naše finanční oddělení.
V průběhu tohoto týdne, maximálně v začátku příštího týdne, byste měla platbu evidovat na Vámi uvedeném bankovním účtu.
Ještě jednou se omlouvám za komplikace a děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Dnes byly peníze více jak po měsíci vráceny. Děkuji dTestu a palec dolu MALL.cz. Zas o jednoho zákazníka méně. Škoda, dříve to fungovalo.