Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 7.12.2016 jsem na výpisu účtu jsem teprve zjistila poplatek ve výši
149,- Kč od nějaké Be2.S.a.r.l Luxembourg , nevím o tom že bych dala někomu
někomu povolení platbě. Jesíce pravda že jsem na seznamku Be2 na meilu dívala ale nemám v úmyslu využívat Vaše služby proto Vás žádám o zrušení
mého "požadavku " ve Vaší evidenci.Odpovídám ve zákonné lhůtě 30 dnů. Na emailu se mi žádné oznámení o zasílání nějakých nabídek neobjevilo.Prosím o rychlé zaslání odpovědi případně jakým způsobem je nutno provést jeho zrušení aby mi prodloužení nebylo provedeno. S pozdravem Gondeková Zdenka
seznámení
Ukončení evidence v seznamce Be2- ihned.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.
Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.
Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitelka doloží, že smlouvu vypověděla ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registrovala,
velice Vám děkujeme.
Moje mailová adresa je zd.gondekova@seznam.cz.Já jsem už navrhla řešení t.j. ukončení
evidenci a vymazání prý nějaké smlouvy v seznamce " be2 ". Je zajímavé že na internetu se pořád ukazuje ukončte zaregistování , takže tomu vůbec nerozumím, buď jsem zaregistrována což jsem poznala pouze z výpisu účtu a nebo někdo udělal chyb a platba proběhla dříve než registrace . Já se bojím jen o to abych do budoucna nedostávala ještě nějaké upomínky. Telefonický kontakt na někoho v ČR není možné zjistit. S pozdravem Gondeková Zdenka
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Gondeková.
Pod emailovou adresou ‚zd.gondekova@seznam.cz ‘ nebyla – jak i sama uvádíte – registrace ukončená (přičemž realizace platby PŘED ukončením registrace není možná, jelikož úhrada probíhá přímo z již registrovaného profilu ze strany samotného uživatele). V zájmu vyřešení vzniklé situace Vás bude kontaktovat naše Zákaznické centrum prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz – k dohledání platby/ profilu a identifikaci problému jsou potřebná specifická platební data, související s uvedenou úhradou (t.j. datum úhrady, uhrazená suma a pod.), která budou blíže konkretizovaná v rámci neveřejné komunikace.
Děkujeme Vám a přejeme Vám příjemný den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.