Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pred časom som realizovala objednávku na jednom e-shope http://schollvelvetsmooth-najlacnejsie.sk/ ktorá síce prišla 4.10.2016 ale tovar bol maximálne nekvalitný, takže som ho po dohode s predajcom (komunikácia e-mailom cez infosk@officialdistribution.eu) zaslala späť dňa 6.10.2016 s raklamačným protokol a žiadosťou o vrátenie peňazí.
Bohužiaľ po 2 mesiacoch neprišla žiadna odozva a ani peniaze. Doména je aktuálne nefunkčná a nepodarilo sa mi nájsť žiaden iný kontakt na danú spoločnosť, nakoľko na e-maily nereagujú.
Prosím o riešenie situácie.
Objednávka číslo: 5156567378
Objednávka číslo: 5156567378
Vrátenie peňazí na základe informácií z reklamačného protokolu.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od ní odstoupit a požadovat vrácení peněz.
Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu poškozování spotřebitele, případně podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.