Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při ročním vyúčtování mi byl vrácen přeplatek 4 963 Kč a zároveň, přes mé každoroční nesouhlasy, opět snížena záloha z 800 na 290Kč. Na avizováná čísla infolinek se nelze od 28.11 až do 8.12. dovolat. Pobočka v Ústí n/L byla až do 2.12. uzavřena. Provedla jsem tedy změnu v sekci Samoobsluha, kde se mi objevil údaj z 290Kč na aktuální výši záloh 800Kč. Tím jsem byla přesvědčená, že problém je vyřešen. Dnes při doručení SIPO jsem jen zírala. za elektřinu mi bylo účtováno 290Kč!!! Už mám takových služeb opravdu dost. V médiích plno líbivých a vlezlých reklam a pro zákazníky služby nekvalitní. Moje zák. číslo je 0013411138.
Lenka Starostová Ústí n/L
Okamžité vyřešení a navýšení záloh na mnou požadovanou výši.
|
Tweet |
Uplatňuje-li společnost zálohové platby na dodávku elektřiny nebo plynu, stanoví zálohové platby nejvýše v rozsahu důvodně předpokládané spotřeby elektřiny, plynu nebo tepelné energie v následujícím zúčtovacím období.
Pokud tak neučiní, hrozí jí pokuta za správní delikt až do výše 15 000 000 Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost stanovenou jí energetickým zákonem, je vhodné se obrátit na Energetický regulační úřad.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.