Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13644Snížení záloh a nemožné dovolání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2016, před 8 lety

Lenka Starostová

Znění stížnosti

Při ročním vyúčtování mi byl vrácen přeplatek 4 963 Kč a zároveň, přes mé každoroční nesouhlasy, opět snížena záloha z 800 na 290Kč. Na avizováná čísla infolinek se nelze od 28.11 až do 8.12. dovolat. Pobočka v Ústí n/L byla až do 2.12. uzavřena. Provedla jsem tedy změnu v sekci Samoobsluha, kde se mi objevil údaj z 290Kč na aktuální výši záloh 800Kč. Tím jsem byla přesvědčená, že problém je vyřešen. Dnes při doručení SIPO jsem jen zírala. za elektřinu mi bylo účtováno 290Kč!!! Už mám takových služeb opravdu dost. V médiích plno líbivých a vlezlých reklam a pro zákazníky služby nekvalitní. Moje zák. číslo je 0013411138.

Lenka Starostová Ústí n/L


Požadované řešení

Okamžité vyřešení a navýšení záloh na mnou požadovanou výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 18:20, před 8 lety

Uplatňuje-li společnost zálohové platby na dodávku elektřiny nebo plynu, stanoví zálohové platby nejvýše v rozsahu důvodně předpokládané spotřeby elektřiny, plynu nebo tepelné energie v následujícím zúčtovacím období.

Pokud tak neučiní, hrozí jí pokuta za správní delikt až do výše 15 000 000 Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost stanovenou jí energetickým zákonem, je vhodné se obrátit na Energetický regulační úřad.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.