Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na eshopu Slepoly.cz jsem si letos v únoru zakoupila několik voucherů na gelové nehty v salonu Linda v Praze ( U Svobodárny 1110/ 12,Praha 9- Vysočany ) s platností do února 2014.
Telef.čísla uvedená do salonu jsou nefunkční a salon zřejmě již neexistuje, nemohu tedy již zaplacené služby využít. S reklamací jsem se proto obrátila letos v září emailem na zákaznické centrum Slevopolů, kde mi bylo sděleno, že v době mého nákupu byl jiný majitel portálu a současný majitel portálu za tuto reklamaci nezodpovídá. Současný majitel pan Stehlík byl vstřícný a nabídl mi, že mou stížnost a celou naši emailovou komunikaci a podklady k reklamaci předá původnímu majiteli. Uběhly další dva měsíce a pan Baloun ani firma FINREKA se k reklamaci vůbec nevyjádřili.
vouchery na gelové nehty v nehtovém studiu
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva jejímž předmětem je poskytnutí služby, má spotřebitel nárok na její poskytnutí a poskytovatel na uhrazení ceny. V případě, že není služba poskytnuta, má spotřebitel nárok dle § 517 občanského zákoníku na odstoupení od smlouvy.
Společnost FINREKA s.r.o. má v živnostenském rejstříku nezměněné údaje od roku 2004. Jako statutární orgán a zúčastněná osoba je zde uveden Ondřej Koutný, DiS.
Společnost FINREKA, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.