Společnost


FINREKA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1365Nemožnost využít zaplacené služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2013, před 11 lety

Monika Polášková

Znění stížnosti

Na eshopu Slepoly.cz jsem si letos v únoru zakoupila několik voucherů na gelové nehty v salonu Linda v Praze ( U Svobodárny 1110/ 12,Praha 9- Vysočany ) s platností do února 2014.
Telef.čísla uvedená do salonu jsou nefunkční a salon zřejmě již neexistuje, nemohu tedy již zaplacené služby využít. S reklamací jsem se proto obrátila letos v září emailem na zákaznické centrum Slevopolů, kde mi bylo sděleno, že v době mého nákupu byl jiný majitel portálu a současný majitel portálu za tuto reklamaci nezodpovídá. Současný majitel pan Stehlík byl vstřícný a nabídl mi, že mou stížnost a celou naši emailovou komunikaci a podklady k reklamaci předá původnímu majiteli. Uběhly další dva měsíce a pan Baloun ani firma FINREKA se k reklamaci vůbec nevyjádřili.


Produkt

vouchery na gelové nehty v nehtovém studiu


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2013 12:23, před 11 lety

V případě, že je uzavřena smlouva jejímž předmětem je poskytnutí služby, má spotřebitel nárok na její poskytnutí a poskytovatel na uhrazení ceny. V případě, že není služba poskytnuta, má spotřebitel nárok dle § 517 občanského zákoníku na odstoupení od smlouvy.
Společnost FINREKA s.r.o. má v živnostenském rejstříku nezměněné údaje od roku 2004. Jako statutární orgán a zúčastněná osoba je zde uveden Ondřej Koutný, DiS.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 15:05, před 10 lety

Společnost FINREKA, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.