Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.12. 2016 přítelkyně zakoupila dárkové poukazy v hodnotě 3x1000kč. Bohužel paní na informacích nezdělila přítelkyni o podmínkách dárkových poukazů a vybrala od ní zmíněných 3000kč. Přítelkyně vzápětí po informaci jak poukazy platí ,chtěla vše vrátit, ale bohužel neochotná paní zdělila ,že vrátit to již nelze. Problém jsme ještě řešili s pí. H., která má na starosti reklamace, ale bohužel nám jen navrhla vyměnit poukazy na 6x500kč.
Dárkové poukazy v hodnotě 3000 kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodávající uvede nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačně podstatné informace týkající se nabízeného produktu (zde dárkového poukazu), které v daném případě potřebuje spotřebitel pro rozhodnutí ohledně koupě, jedná se o klamavé opomenutí, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky.
Porušování zákazu používání nekalých obchodních praktik může být sankcionováno Českou obchodní inspekcí a to až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.