Společnost


Pinnacle Central & Eastern Europe, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13651Reklamace dárkových poukazů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2016, před 8 lety

Pavel Śevčík

Znění stížnosti

Dne 4.12. 2016 přítelkyně zakoupila dárkové poukazy v hodnotě 3x1000kč. Bohužel paní na informacích nezdělila přítelkyni o podmínkách dárkových poukazů a vybrala od ní zmíněných 3000kč. Přítelkyně vzápětí po informaci jak poukazy platí ,chtěla vše vrátit, ale bohužel neochotná paní zdělila ,že vrátit to již nelze. Problém jsme ještě řešili s pí. H., která má na starosti reklamace, ale bohužel nám jen navrhla vyměnit poukazy na 6x500kč.


Produkt

Dárkové poukazy v hodnotě 3000 kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2016 13:56, před 8 lety

Pokud prodávající uvede nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačně podstatné informace týkající se nabízeného produktu (zde dárkového poukazu), které v daném případě potřebuje spotřebitel pro rozhodnutí ohledně koupě, jedná se o klamavé opomenutí, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky.

Porušování zákazu používání nekalých obchodních praktik může být sankcionováno Českou obchodní inspekcí a to až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 16:44, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.